Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین تصریح کرد که با علی باقری مذاکرات سازنده‌ای در خصوص موضوعات باقی‌مانده داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در پیامی که در صفحه توییتری خود منتشر کرد، از دیدار امروز (پنجشنبه) خود با «علی باقری» مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای ایران در مذاکرات وین خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این پیام توییتری خود نوشت: «امروز (پنجشنبه) با رئیس هیأت ایران در مذاکرات وین درباره برجام دکتر باقری کنی دیدار کردم. مثل همیشه، تبادل نظر صریح، عمل‌گرایانه و سازنده‌ای درباره راههای غلبه بر موضوعات باقی‌ مانده داشتیم».

اولیانوف در توییت دیگری در خصوص دیدار با «انریکه مورا» هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپا در مذاکرات وین نوشت: «امروز صبح با هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپا در مذاکرات وین انریکه مورا دیدار کردم. ما درباره راههایی که باید برای احیای برجام برداریم، تبادل نظر کردیم».

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتحادیه اروپا ایران روسیه سازمان های بین المللی مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۲۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین بارندگی هرمزگان در «بستک» ثبت شد

ایسنا/هرمزگان مدیرکل هواشناسی هرمزگان گفت: بیشترین بارندگی بامداد امروز (پنجشنبه) تاکنون در استان، با ۳۰ میلی‌متر در شهرستان بستک ثبت شده است.

سعید رنجبر امروز (پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه) گفت: جزیره لاوان با ۲۹.۸ دهم میلی‌متر، پارسیان با ۲۵.۲ دهم میلی‌متر، جزیره کیش با ۱۸.۲ دهم میلی‌متر و حاجی‌آباد ۱۸ میلی‌متر بعد از شهرستان بستک بیشترین بارندگی را داشته‌اند.

رنجبر بیان کرد: همچنین در بندرخمیر تا این لحظه ۱۶.۵ دهم میلی‌متر، جزیره قشم ۱۶.۳ دهم میلی‌متر، جزیره سیری ۹.۵ دهم میلی‌متر، شهر جدید علوی ۵.۷ میلی‌متر، بندرعباس نیز ۳ میلی‌متر باران باریده است.

وی با اشاره به اینکه بارندگی‌ها تا روز جمعه هفته جاری ادامه دارد، اظهار کرد: بیشتر بارش‌های سامانه جدید در مناطق غربی، جزایر خلیج‌فارس، محدوده تنگه هرمز، سواحل و نقاطی از شرق استان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رایزنی نماینده ایران با اولیانوف در وین
  • خیزش دانشگاهیان اروپا و آمریکا نشانه بیداری اسلامی است
  • دیدار نکونام و سمیعی در مراسم ختم پیشکسوت استقلال
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بیشترین بارندگی هرمزگان در «بستک» ثبت شد
  • قیمت طلا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فهرست پرواز‌های امروز فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم