Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@10:10:16 GMT

تجهیزات کشف‌شده از تروریست‌های تکفیری-داعشی +فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۲۲۹۴

تجهیزات کشف‌شده از تروریست‌های تکفیری-داعشی +فیلم و عکس

‍‍‍‍‍‍

نقشه شوم تروریست‌های تکفیری - داعشی برای انجام عملیات تروریسیتی در میان عزاداران حسینی با آمادگی مجاهدان گمنام وزارت اطلاعات ناکام ماند.

به گزارش مشرق، رژیم جنایتکار صهیونیستی که پس از ناکامی بزرگ هفته‌ گذشته در انفجار یک مرکز حساس کشور توسط تروریست‌های تجزیه طلب موسوم به کومله، به‌دنبال تحت‌الشعاع قرار دادن آن شکست سنگین و ترمیم روحیه‌ سرسپردگانش بود، این‌بار تلاش کرد تا از طریق تیم‌های تکفیری - داعشی برای عملیات تروریستی خود در مجالس عزاداری حضرت امام حسین (علیه‌السلام) اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نقشه شوم تروریست های  تکفیری - داعشی اما با آمادگی پیشینی مجاهدان گمنام وزارت اطلاعات ناکام ماند.

سربازان گمنام امام زمان، این تروریست ها را از مبدأ ترکیه و عراق، تحت نظر داشتند و آنها را دو منطقه غرب و جنوب کشور بازداشت کرده و تمام تجهیزات انفجاری، وسایل ارتباطی و سلاح‌های همراه آن‌ها را به‌طور سالم کشف و ضبط کردند.

تروریست‌ها در زمان بازداشت، دو دلاور مرد گمنام را نیز مجروح کردند که ان‌شاءالله مشمول ادعیه‌ عزاداران حسینی قرار خواهند گرفت.

در ادامه فیلم و تصاویری از تروریست‌های تکفیری-داعشی بازداشت شده و تجهیزات کشف شده آنها آمده است:

گفتنی است وزارت اطلاعات از هیآت، تکایا و سایر مجالس عزاداری و از کلیه‌ عزاداران حسینی خواست که همچون گذشته با هوشیاری کامل، هر مورد مشکوک را به ستاد خبری وزارت اطلاعات (۱۱۳) یا نیروهای امنیتی و انتظامی حاضر در محل گزارش کنند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت وزارت اطلاعات رژیم جنایتکار صهیونیستی سربازان گمنام امام زمان عزاداران حسینی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۲۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در بردسکن

دریافت 33 MB

تصویربردار: سعید نوری

کد خبر 6096252

دیگر خبرها

  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در بردسکن
  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم
  • نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران
  • چرا به جای ایران، اسرائیل را تروریست نمی خوانید (فیلم)
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • بازداشت ۴۱ داعشی دیگر در ترکیه
  • دستگیری ۴۱ مظنون داعشی در ترکیه