Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالحمید عباس شیاری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به استمرار کنترل و نظارت پایش لحظه‌ای مصرف برق ادارات و مراکز تجاری بیان کرد: عملکرد مرکز پایش برای تعداد هفت هزارو ۴۳۷ مشترک تحت نظارت این اداره به علت رعایت نکردن الگوی مصرف اخطار مصرف بیش از حد مجاز دریافت کردند.

وی ادامه داد: صنعت برق با تمام توان در این شرایط سخت آب و هوایی با توجه به گرمای ۵۰ درجه و گرد و غبار تلاش می‌کند تا بتواند برق مستمر و پایداری را به شهروندان ارایه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز خاطر نشان کرد : با مدیریت بار توسط مرکز پایش انرژی و روابط عمومی این اداره به صورت روزانه ۱۲۰مگاوات مدیریت بار صورت می‌گیرد.

وی افزود: براساس دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت نیرو، مشترکانی که نسبت به مدت مشابه سال گذشته مصرف برق خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند به راحتی مشمول دریافت پاداش خوش حسابی خواهند شد.

شیاری گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها و نهادهای عمومی غیر دولتی موظف هستند مصرف برق خودرا با استفاده از اجرای روش‌ها و برنامه‌های مدیریت مصرف برق از جمله به کارگیری مولدهای اضطراری خود کاهش دهند.

کلانشهر اهواز ۶۰۹ هزار مشترک برق دارد که شامل ۵۵ هزار مشترک روستایی، ۸۵ هزار مشترک تجاری، ۲ هزار مشترک صنعتی، یک هزار و ۵۰۰ مشترک کشاورزی و ۲۵ هزار مشترک عمومی است.

برچسب‌ها شركت‌ توزيع نيروی برق اهواز مصرف بهینه برق قطع برق وزارت نیرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شركت توزيع نيروی برق اهواز مصرف بهینه برق قطع برق شركت توزيع نيروی برق اهواز مصرف بهینه برق قطع برق وزارت نیرو هزار مشترک مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۲۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه

مدیرکل امور عشایری آذربایجان‌غربی گفت: برای دامداران عشایر شهرستان ارومیه ۷۰۰ تن نهاده‌های دامی شامل جو، کنسانتره، سبوس و ذرت تأمین و توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، علی ناجی، امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در دیدار با فرماندار شهرستان ارومیه با اشاره به پیگیری‌های مستمر فرماندار برای رفع محرومیت از چهره مناطق مرزی و حمایت از جامعه عشایری شهرستان اظهار کرد: در بخش عمرانی جهت تأمین و توزیع لوله برای آب شرب سالم بهداشتی، تأمین و توزیع آبشخوری دامی، تأمین و توزیع پنل خورشیدی و مرمت و بازسازی ایل راه عشایری جمعاً به ارزش ۹ میلیارد ریال هزینه شده است.‌

️وی افزود: در بخش حمایت از عشایر شهرستان جهت تأمین و توزیع آرد خام عشایری سالانه نزدیک به هزار و ۹۲۴ تن با آرد ترمیمی در زمان کوچ برای خانوار عشایری که فاقد نانوایی روستایی هستند، تأمین و توزیع می‌شود.

مدیرکل امور عشایری آذربایجان‌غربی گفت: برای دامداران عشایر شهرستان ارومیه ۷۰۰ تن نهاده‌های دامی شامل جو، کنسانتره، سبوس و ذرت تأمین و توزیع شده است.

ناجی در مورد تأمین کالاهای تنظیم بازار عشایر هم ادامه داد: ۲۵ تن شکر و ۷۵ تن برنج وارداتی تأمین و توزیع شده است.

️وی در مورد پروژه‌های پیش‌بینی شده شهرستان ارومیه در حوزه عشایری تصریح کرد: برای سال‌جاری هشت پروژه در روستاهای قشلاقی و ییلاقی شهرستان با ۱۴۲ میلیارد ریال اعتبارات پیش‌بینی شده است.

کد خبر 749093

دیگر خبرها

  • احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز