Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@06:24:09 GMT

دومین بازیکن خارجی آلومینیوم اراک وارد ایران شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۲۳۱۰

دومین بازیکن خارجی آلومینیوم اراک وارد ایران شد

والنتینو یوئل بازیکن سودانی- استرالیایی به عنوان دومین بازیکن خارجی آلومینیوم اراک وارد ایران شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آلومینیوم اراک که دو فصل پرفروغ را در لیگ برتر تجربه کرده و در فصل قبل پدیده لیگ هم شد این فصل و در ایام نقل و انتقالات به شدت فعال حاضر شد و خرید بازیکنان زیادی را براساس نظر سیدمهدی رحمتی در دستورکار قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلومینیوم پس از خرید چندین بازیکن داخلی و البته جوان این بار به سراغ والنتینو یوئل بازیکن سودانی- استرالیایی رفته و این بازیکن مدنظر آلومینیوم اراک دقایقی قبل با پرواز "دوحه- تهران" وارد فرودگاه امام خمینی(ره) شد.

دیدار دوستانه سپاهان - آلومینیوم لغو شدمدیرعامل آلومینیوم: بازیکن خارجی جذب کردیم تا سقف را رعایت کنیم!/ سقف قرارداد یک شوی تلویزیونی استبرتری مس رفسنجان مقابل آلومینیوم اراک/ وساطت ربیعی برای بازگشت محمدزاده به زمین

این بازیکن 27 ساله که در سال‌های اخیر در لیگ A استرالیا بازی کرده، فردا با حضور در ایفمارک تست‌های پزشکی ورزشی را پشت سر می‌گذارد تا پس از موفقیت در آن، وارد مراحل عقد قرارداد با باشگاه آلومینیوم #اراک شود.

این درحالیست که اراکی‌ها پیش از این با هانسل زاپاتا بازیکن کلمبیایی نیز برای رقابت با حریفان در فصل بیست و دوم لیگ_برتر قرارداد بستند و این دومین خرید این باشگاه اراکی برای لیگ برتر پیش رو است.

انتهای پیام/711/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۲۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زرشک افین و عناب خوسف در مسیر ثبت در جیاس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی در برنامه میز خبر صدا و سیمای استان گفت: در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ که غرفه استان در آن حضوری فعال و نتیجه بخش داشت، موفق شدیم تا موافقت نهایی ثبت زرشک افین زیرکوه و ثبت عناب خوسف را بگیریم که قبلاً پیگیری ها و انعقاد قرارداد انجام شده بود و به دنبال ثبت جهانی آن؛ کل اکوسیستم عناب و زرشک توسط فائو رصد می شود.

جعفری افزود: در این نمایشگاه ۷ قرارداد داخلی با وزارت صمت، وزارت جهاد و دیگر سرمایه گذاران بسته شد.

وی گفت: در مورد انعقاد قرارداد با سرمایه‌گذاران و شرکت‌های خارجی نیز پذیرای ۲۰ هیئت تجاری از کشورهای مختلف در غرفه استان بودیم که به طور مثال از کشور چین تقاضا برای انعقاد قراردادهایی در حوزه انرژی نو، معادن، فرش و صنایع دستی داشتیم و از کشورهای دیگری مثل ترکمنستان، ترکیه، امارات، قرقیزستان، کانادا و  افغانستان درخواست انعقاد قرارداد داریم که پیش بینی می کنیم بتوانیم حداقل با ۶ کشور خارجی قرارداد نهایی ببندیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی افزود: در مورد جذب سرمایه‌گذار خارجی در حوزه سوخت برای بازارچه ماهیرود و تاسیس مینی پالایشگاه نیز صحبت‌های اولیه انجام شده و به زودی سرمایه‌گذار برای برآوردها به استان خواهد آمد.

جعفری افزود: اکسپوی ۲۰۲۴ برای استان دستاوردهای بسیار خوبی داشت و حتی می‌توانیم بگوییم که اکسپوی ۲۰۲۵ نیز بسیار متفاوت تر از دیگر اکسپو ها خواهد بود.

وی گفت: از آنجایی که سرمایه‌گذاری در برخی از این حوزه ها بسیار کلان است نمی توان قبل از نهایی شدن قرارداد ها اطلاعات دقیقی در این مورد مطرح کرد.

دیگر خبرها

  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • لزوم ورود دستگاه قضایی به خریدهای خارجی زاکانی
  • وارن زائر امری دومین بازیکن جوانی که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان می‌رود
  • دستگیری دلال قراردادهای واهی زمین در اردبیل
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • زرشک افین و عناب خوسف در مسیر ثبت در جیاس