Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@08:10:52 GMT

ورودی بروجرد به آزادراه اراک - خرم‌آباد بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۲۳۳۷

ورودی بروجرد به آزادراه اراک - خرم‌آباد بازگشایی شد

 به گزارش خبرنگار ایرنا خیراله خادمی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه تجهیز کارگاه راه آهن بروجرد در جمع خبرنگاران افزود: عوارضی جدیدی که برای ورود مردم بروجرد و مردمی که از غرب کشور به سمت آزاد راه بروجرد به خرم آباد می آیند مشکلی بود که با همراهی  و همکاری مسوولان استان جلسه ای برگزار شد و با مدیران آزاد راه توافق شد که این رمپ را برای رفاه مردم باز و تردد به داخل آزاد راه از همان رمپ ورودی جاده فعلی بروجرد انجام و این مشکل برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: امروز بازدیدی از پروژه اتصال راه آهن که در حال اجرا صورت گرفت و هدفمان این است که بروجرد را به شبکه ریلی اتصال کنیم.

معاون وزیر راه گفت: از طریق راه آهن جدید دورود به خرم آباد متصل می شود که در حال احداث است و از منطقه دلی آباد که در این محدوده قرار دارد یک اتصال به سمت بروجرد به طول ۲۷ کیلومتر در نظر گرفته که عملیات اجرایی آن آغاز شده و فاز اول  عملا دورود را به بروجرد، بروجرد را به ملایر و ملایر به همدان و از آنجا به زنجان اتصال دهیم که به عنوان یک کریدور غربی به صورت شمال جنوبی از استان خوزستان به لرستان و از لرستان به همدان و زنجان و استان آذربایجان شرقی این محور را برای  آینده کشور داشته باشیم.
خادمی افزود: راه آهن اصلی دورود به سمت خرم آباد و به سمت اندیمشک در برنامه کاری وزارت برای رفع گلوگاه ریلی جنوب است که پیشرفت فیزیکی خوبی داشته اما مدتی است که دچار کاهش عملیات شده که رییس جمهور بازدید کردند و دولت پیگیری می کند، این پروژه سنگینی است و ۲۸ کیلومتر تونل و پنج کمتر پل دارد و یکی از پروژه های بزرگ است که امیدواریم بتوانیم با تامین منابع بتوانیم برای امسال این پروژه را فعال کنیم و عملیات اجرایی را ادامه دهیم که لرستان و خرم آباد هم به این شبکه اتصال خواهد داشت.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث اتصال بروجرد به آزاد راه است که چند ماه است مختل شده و یکی از مطالبات مردم شهرستان و سایر مردمی است که از این محور تردد می کنند که دستور بازگشایی صادر شد و اقدامات مکمل هم‌ ظرف ماه های آینده انجام می شود.
عباس گودرزی افزود: راه آهن بروجرد در فاز اول فعال است و جهت رفع موانع نیز  از این ظرفیت بازدید شد و فاز بعدی اتصال به ملایر است که ۸۷  کیلومتر که ۲۷ کیلومتر دورود به بروجرد و ۶۰ کیلومتر هم بروجرد به ملایر است.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: محور اشترینان به سمت نهاوند نیز از دیگر محورهای بازدید به همراه معاون وزیر راه بود که یکی از مطالبات مردم است و تصادفات دلخراشی در این محور رخ می دهد که این پروژه تسریع شود، محور توره به بروجرد هم بخشی که در حوزه لرستان است، در ۲ سال گذشته افتتاح شد و مرکزی هم در دستور کار قرار گرفت.
گودرزی افزود: انتقال کمربندی بروجرد به خارج از بافت مسکونی نیز از دیگر بازدید های معاون وزیر راه و شهرسازی است  که امروز پیگیری خواهد شد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد لرستان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۲۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش برادران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با حضور تیم‌هایی از واحد‌های دانشگاهی بروجرد، اراک، همدان و سنندج برگزار شد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد متشکل از عباس نقوی، سیدحسین موسوی، محسن ظفری و هادی چنور در این مسابقات شرکت کرده بود که در پایان تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک به مقام نخست رسید و تیم‌های بروجرد و سنندج به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش انفرادی این مسابقات عباس نقوی از واحد بروجرد به مقام دوم رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود