Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@07:22:29 GMT

شرکت مس کمک 120 میلیاردی به تراکتور را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۲۴۰۰

کمک 120 میلیارد تومانی به تیم تراکتور از سوی شرکت مس تکذیب شد

در پی انتشار اخبار کذب در فضای مجازی با «عنوان کمک 120 میلیارد تومانی شرکت ملی مس به تیم تراکتور تبریز» روابط عمومی شرکت ملی مس در اطلاعیه‌ای ضمن نادرست خواندن مفاد خبر مذکور، برای روشن شدن افکار عمومی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از مس پرس، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت ملی صنایع مس ایران یک شرکت سهامی محسوب می‌شود و هر گونه اخذ تصمیم در این خصوص منوط به تصویب سهامداران است. در این راستا، شرکت  ملی مس و هیئت مدیره تاکنون برای پرداخت کمک‌های مالی به تیم تراکتور تبریز، تصمیمی اتخاذ نکرده و مصوبه‌ای به امضا نرسانده است؛ لذا با در نظر گرفتن همه جوانب و اطمینان از عملکرد شفاف و واضح طی این مدت، این مسئله را تکذیب می‌کنند.

2. انتظار داریم جامعه ورزشی و رسانه‌هایی که در امر خطیر اطلاع رسانی صحیح فعالیت می‌کنند هوشیارانه عمل کرده و با اتکاء به اسناد و مستندات قانونی اخبار را منتشر نمایند.

3. به طور قطع شرکت ملی صنایع مس ایران در راستای مسئولیت اجتماعی خویش، تمام تلاش خود را در جهت حمایت از جوانان ورزشکار و پر تلاش شهر و استان‌های محل فعالیت خویش خواهد کرد و آن را  در دستور کار خود قرار داده و در آینده نیز بر اساس آن اقدام خواهد کرد.

اخبار داغ 

مربی برزیلی، تمرینات پرسپولیس را به دست گرفت / عکس فرشید اسماعیلی در قطر جراحی شد + عکس اختصاصی طرفداری پیر امریک اوبامیانگ گزینه جدید چلسی برای تقویت خط حمله پیتر فیشر: سادیو مانه کدام خری است؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شرکت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۲۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه

به گزارش صدای ایران از ایرنا، یک مقام محور مقاومت به المیادین اعلام کرد: آنچه در رسانه‌های بین‌المللی و سایت‌های عربی مبنی بر تخلیه منطقه جنوب سوریه توسط ایرانی‌ها و کاهش تعداد اعضا منتشر می‌شود، صحت ندارد.

وی گفت: اساساً هیچ نیروی ایرانی در سوریه وجود ندارد، بلکه مستشاران نظامی به صورت قانونی و با توافق با مقامات سوریه در آنجا هستند.

این مقام مسوول ادامه داد: مستشاران ایرانی همچنان طبق وظایفی که با دمشق توافق شده و در هرنقطه‌ای از سوریه که لازم باشد به طور معمول وظایف خود را انجام می‌دهند و هیچ خروجی صورت نگرفته است.

این اظهارات پس از آن بیان شد که برخی منابع رسانه‌ای عربی مدعی خروج مستشاران نظامی ایران از برخی مناطق سوریه در اقدامی پیشگیرانه برای بی‌اثر کردن حمله احتمالی رژیم صهیونیستی شده بودند.

دیگر خبرها

  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین
  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین
  • دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد
  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • تکذیب قطع درختان در بوستان ستارخان تهران
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل