Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@02:07:19 GMT

تیری آنری سهامدار یک باشگاه ایتالیایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۲۴۰۹

تیری آنری سهامدار یک باشگاه ایتالیایی می‌شود

ستاره فرانسوی سابق تیم فوتبال آرسنال و بارسلونا به زودی سهام یکی از باشگاه‌های ایتالیایی را خواهد خرید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیری آنری به زودی به فهرست سهامداران باشگاه کوموی ایتالیا ملحق شود. طبق ادعای جان لوکا دی‌مارتزیو خبرنگار شبکه اسکای اسپورت ایتالیا او قصد دارد بخشی از سهام این باشگاه را بخرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام آنری او را دوباره در کنار هم‌تیمی سابقش سسک فابرگاس قرار خواهد داد، کسی که به تازگی به عنوان بازیکن آزاد به کومو پیوسته است.

فابرگاس در پایان فصل گذشته با اتمام قراردادش با موناکو، بازیکن آزاد شد و اکنتون با تیم کومو قراردادی دو ساله بسته است. به نظر می‌رسد که کومو - یکی از تیم‌های منطقه لومباردی - پروژه‌ای قوی را برای پا گرفتن در میان باشگاه‌های ایتالیایی و رسیدن به سری A آغازکرده است. این تیم به جز سسک فابرگاس، یک چهره شناخته شده دیگر هم دارد که آن دنیس وایز ستاره سابق چلسی است و او اکنون به عنوان مدیرورزشی در این تیم کار می‌کند.

اکنون آنری هم قصد دارد به این دو نفر اضافه شود و طبق اعلام دی‌مارتزیو او به زودی به شهر کومو سفر می‌کند تا اضافه شدنش به فهرست سهامداران این باشگاه را اعلام کند. باشگاه کومو که به دلیل ورشکستگی، فصل 18-2017 در دسته چهارم فوتبال ایتالیا حضور داشت، سال گذشته توسط یک شرکت اندونزیایی به نام داروم گروپ خریدار شد.

فابرگاس از سری B ایتالیا سردرآورد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال ایتالیا سری A تیری آنری فوتبال ایتالیا سری A تیری آنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۲۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در دیداری حساس و مهم از هفته سی و چهارم رقابت‌های سری آ ایتالیا، امروز عصر و در استادیوم دیه‌گو آرماندو مارادونا، تیم فوتبال ناپولی میزبان رم بود. قهرمان فصل قبل گذشته مسابقات که در وضعیت عجیبی به سر می‌برد، در رتبه هشتم ایستاده و رم برای قطعی کردن سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کرد.

در این رقابت حساس ایتالیایی، سردار آزمون موفق شد، در دقیقه ۵۹ بازی برای تیمش پنالتی بگیرد، که این پنالتی با ضربه دیبالا تبدیل به گل شد.همچنین تامی آبراهام موفق شد با گل در دقیقه ۸۸ بازی، تیمش را از شکست نجات دهد.

در ترکیب ناپولی، ماتیاس اولیورا در دقیقه ۶۴، و ویکتور اوسیمن در دقیقه ۸۴ این رقابت موفق به گلزنی برای ناپلی ها شدند و بدین ترتیب این رقابت حساس ایتالیایی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900751

دیگر خبرها

  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • رستوران های هتل چمران شیراز
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی
  • کگهر سهامدار حقوقی جدید کگل!
  • محققان ایتالیایی پی بردند؛ نقش آسپرین در پیشگیری از سرطان روده بزرگ