Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@04:43:48 GMT

رفع آبگرفتگی تمام معابر شهری رفسنجان

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۲۵۷۷

رفع آبگرفتگی تمام معابر شهری رفسنجان

محمدعارف پوراسدالهی گفت: با توجه به اعلام قبلی سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌های جوی، پیش‌بینی‌های لازم انجام گرفت و کلیه گروه های حوزه خدمات شهری برای رفع مشکل آب گرفتگی در شهر رفسنجان بسیج شدند، اما حجم آبگرفتگی و سیلاب خارج از تصور شد و همه شهر را فرا گرفت.

وی با بیان اینکه بارش اخیر در ۵۰ سال گذشته بی سابقه بوده است، از تداوم عملیات بازگشایی معابر در نقاط آسیب دیده از جمله شهرک فرهنگیان توسط تجهیزات و ماشین آلات شهرداری خبر داد و افزود: با تلاش بی وقفه و شبانه‌روزی نیرو‌های شهرداری و تغییر مسیر سیلاب در برخی نقاط شهر از خسارت بیشتر به منازل مردم جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پوراسدالهی یادآور شد: تمامی نیرو‌های خدمات شهری، فضای سبز، آتش نشانی، حمل و نقل، سازمان عمران، شهرداری‌های مناطق و پایگاه بسیج مقداد شهرداری در پی سامانه بارشی و سیلاب و آبگرفتگی معابر در هفت روز گذشته در حال خدمت‌رسانی به مردم محلات سیل زده هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان درباره آخرین وضعیت آبگرفتگی و تنظیف معابر رفسنجان از سیلاب اخیر اظهار کرد: در حال حاضر آبگرفتگی تمام معابر رفع شده و در حال جمع‌آوری گِل و لای ناشی از سیلاب در معابر شهر هستیم و تنظیف برخی معابر نیز آغاز شده است.

 پوراسدالهی عنوان کرد: با توجه به گستردگی حجم کار، نیرو‌های کمکی از استان‌های تهران، خراسان رضوی، هرمزگان، اصفهان، قزوین و همچنین نیرو‌هایی از شهرداری‌های کرمان، انار و کشکوئیه به همراه بسیج، سپاه و ارتش به کمک شهرداری رفسنجان در تنظیف معابر و جمع‌آوری گِل و لای آمده‌اند.

وی بیان کرد: پس از جمع‌آوری گِل و لای ناشی از سیلاب، شستشوی همه معابر شهر با خودرو‌های آتش‌نشانی، تانکر‌های آبپاش و تانکر‌های سمپاش توسط نیرو‌های جهادی و مردمی انجام خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان در خصوص وضعیت زیرگذر میدان شهید سلیمانی گفت: در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد آب درون زیرگذر تخلیه شده و کار به صورت مداوم تا تخلیه کامل آن و پس از جمع‌آوری گّل و لای و سپس تنظیف و بازگشایی زیرگذر ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آبگرفتگی معابر سیل و آبگرفتگی جمع آوری گ ل و لای خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۲۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی معابر در بوشهر

دریافت 150 MB

فیلم: محمد غلامحسینی

کد خبر 6095129

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی‌های در اغلب مناطق اهواز رفع شده است
  • تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • دزفول غرق شد!
  • آبگرفتگی معابر در بوشهر
  • فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آبگرفتگی معابر کرمانشاه پای کارند
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز