Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌اله دهدشتی فرماندار شوشتر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر در‌ گفتوگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: امروز با دعوت از مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس بازدیدهایی از دیوار فروریخته مدرسه شهید امیدی صورت گرفته و ضمن برگزاری جلسه، تصمیماتی اتخاذ شد که بر عهده دستگاه‌های ذیربط قرار گرفت.

وی افزود: انشاءالله با مشارکت این دو اداره کل و همچنین استفاده از امکانات مدیریت بحران شهرستان شاهد کار عملیاتی و بازسازی دیوار و رفع خطر آن در روزهای آینده باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به علت این اتفاق بیان کرد: این مدرسه در سال‌های گذشته به طور استاندارد ساخته شده اما طبق بررسی‌های انجام شده و به گفته اهالی محل، در پشت دیوار شرقی آن، خاکریزی‌های غیر اصولی اتفاق افتاده که بافت آن را مورد تغییر قرار داده و طبیعتاً منجر به فشار بر این دیوار شده است.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان شوشتر در خصوص خسارات به بار آمده از این اتفاق، ابراز کرد: این دیوار شب گذشته حدود ساعت ۲۱ فرو ریخته و در اثر آن دو منزل اطراف آن شاهد خسارت هایی بوده‌اند. به دنبال آن ستاد مدیریت بحران بلافاصله تشکیل شده و عوامل مربوطه نیز در محل حاضر شدند و نسبت به بررسی ابعاد موضوع اقدام شد.

دهدشتی گفت: خوشبختانه هیچگونه خسارت جانی یا مجروحیت در این حادثه رخ نداده است. ضمن اینه برای جلوگیری از خطرات احتمالی بعدی، خاکبرداری‌هایی صورت گرفته و رفع خطر انجام شده است‌.

به گزارش فارس، این اتفاق روز چهارشنبه ساعت ۲۱ در منطقه گلزار شهدا شوشتر رخ داده است.

انتهای پیام /

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار شوشتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، آقای احمدی گفت: با تلاش پرسنل واحد اجرائیات مشترکان اداره آب و فاضلاب شوشتر، ۷۰ انشعاب غیر مجاز در روز‌های گذشته در این شهرستان شناسایی و قطع شد.

وی افزود: همچنین یک انشعاب غیر مجاز ۴ اینچ در منطقه صحرای بلبل توسط پرسنل آبفا شوشتر کشف و قطع شد.

احمدی ادامه داد: برخی افراد سودجو با اقداماتی، چون نصب انشعابات غیر مجاز، ضمن تضییع بیت المال و آسیب رسانی به شبکه آب آشامیدنی، موجب از بین رفتن حقوق مشترکان مجاز و آلودگی آب می‌شوند که در این رابطه از شهروندان درخواست می‌شود با مشاهده چنین مواردی در اسرع وقت نسبت به اعلام آن در سامانه ۱۲۲ اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند
  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام در دستور کار است