Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@15:21:53 GMT

احتمال معامله بزرگ استقلال و فولاد وجود دارد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۲۹۷۰

احتمال معامله بزرگ استقلال و فولاد وجود دارد

به گزارش "ورزش سه" پندار خمارلو، معاون اجرایی باشگاه فولاد در حاشیه نشست آموزشی سازمان لیگ برای مدیران باشگاه‌های فوتبال ایران، در خصوص موضوع داغ نقل و انتقالات این روزهای فوتبال ایران یعنی باحث بازگشت آرش رضاوند به فولاد توضیحاتی را به خبرنگاران ارائه کرد.
خمارلو در پاسخ به یکی از خبرنگاران در مورد وضعیت جذب قطعی آرش رضاوند با توجه مصدومیت فرشید اسماعیلی در اردوی ترکیه گفت:" مذاکرات ما با استقلال در فضای حرفه‌ای انجام شده، آنها هم شرایطی را تعیین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هرحال به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن مذاکرات دنبال شد و حتی آقای گرشاسبی و آجرلو هم جلسه‌ای داشتند در این خصوص. هنوز پاسخ نهایی را دریافت نکردیم و منتظر هستیم."

در ادامه خمارلو در مورد ایبای گومز، بازیکن کمکی فولاد در لیگ قهرمانان که بعد از جدایی دوباره به لالیگا برگشته هم گفت:" ایشان جزو گزینه‌های نکونام بودند اما به دلیل شرایط خانوادگی قادر به حضور در لیگ ایران نبودند."
صحبت طارمی در خصوص اینکه پندار خمارلو کلمه "خیریت" را استفاده کرد و بعد او این کار کرد، سوژه سئوال دیگری از معاون اجرایی باشگاه فولاد بود که خمارلو در پاسخ به آن گفت:"مهدی طارمی باعث افتخار فوتبال ایران است. الان چند سال از آن قضیه گذشته است. تلویزیون پرسپولیس تازه راه‌اندازی شده بود و ما در لایو اینستاگرام بودیم و خودم هم غافلگیر شدم. ما الان باید برای مهدی آرزوی موفقیت کنیم و به عنوان کسی که کنارش بودم خیلی خوشحالم روند موفقیتش را می‌بینم. رفتنش خیریت داشت بالاخره(باخنده)."
پندار خمارلو در خصوص این شایعه که آیا فولاد از وریا غفوری برای مصاحبه تعهد گرفته هم گفت:" نه ، اصلا سیستم تیم آقای نکونام به این شکل است. از بچه‌هایی که سال‌های پیش بودند هم می‌توانید بپرسید. بحث مصاحبه‌ها با هماهنگی سرمربی تیم باشد. ما بحث حرفه‌ای‌گری را نیز داریم. جواد نکونام هشت سال در بالاترین سطح فوتبال اروپا بازی کرد و بیشترین بازی ملی را در اختیار دارد. به هر حال او این حرفه‌ای‌گری را دارد و این مسئله منوط به وریا نبوده است. بازیکنان ما یک هماهنگی با سرمربی برای مصاحبه دارند که وریا غفوری نیز یکی از آنهاست. این ربطی به بحث‌های حاشیه وریا غفوری ندارد."

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر پندار خمارلو حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز پایانی هفته بیست و پنجم لیگ برتر با برگزاری ۵ دیدار در حال پیگیری است.

هوادار2 - صنعت نفت آبادان یک

داور: امیرسامان سلطانی

اخراج:

گل: طالب ریکانی (20)پنالتی برای نفت آبادان/ داریوش شجاعیان(25) کریم اسلامی(28) برای هوادار

-------------

مس رفسنجان صفر  - گل گهر سیرجان یک

داور: سیدرضا مهدوی

اخراج:

گل: سعید سحرخیزان(28)

-------------

ذوب‌آهن اصفهان صفر  - نساجی مازندران یک

داور: مرتضی منصوریان

اخراج:

گل: منصور باقری(4)

-------------

آلومینیوم اراک صفر - فولاد خوزستان صفر

داور: یاسر همرنگ

اخراج:

گل:

-------------

استقلال خوزستان صفر  - ملوان بندرانزلی صفر

داور: کوپال ناظمی

اخراج:

گل:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • دل یک ستاره از تهران با استقلال است!
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • نتانیاهو: احتمال رسیدن به معامله تبادل اسرا اندک است
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: نام استقلال عوض شد!
  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: استقلالِ خلیج فارس!
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!