Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمدحسین خسروی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی امروز در جریان بازدید از پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام در حال احداث این شهرستان اظهار داشت: تکمیل استخر سرپوشیده و چمن مصنوعی فوتبال از جمله طرح‌های مهم و اولویت‌دار ورزشی بشرویه است.

وی افزود: عملیات اجرایی احداث استخر سر پوشیده شهرستان بشرویه از سال 1386با زیربنای هزار و 450 متر مربع در مجموعه ورزشی آزادی این شهرستان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: استخر سرپوشیده بشرویه با هزینه‌کرد 31 میلیارد و500 میلیون ریال از  60 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و تکمیل آن بیش از  170 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد. ب

برج‌ نوری چمن مصنوعی مجموعه ورزشی آزادی بشرویه روشن می‌شود

 خسروی با اشاره به پروژه‌ نیمه تمام چمن مصنوعی مجموعه ورزشی آزادی بشرویه یادآور شد: این پروژه از تیپ مینی چمن‌های فوتسال می‌باشد که کلنگ‌ احداث آن در سال 1396 به زمین خورده است.

وی گفت: چمن‌ مصنوعی ورزشگاه آزادی بشرویه زیربنای 800 مترمربع و ظرفیت 400 صندلی تماشاچی در حال احداث و 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار داشت: میران هزینه‌کرد چمن مصنوعی ورزشگاه تاکنون 6 میلیارد و 567 میلیون ریال بوده و برای تکمیل آن 120 میلیارد ریال اعتبار لازم است.

خسروی خاطرنشان کرد: فقدان برج نوری، نداشتن سرویس بهداشتی، نبود رختکن، نیاز به تأمین انشعابات آب، برق از جمله مشکلات پروژه چمن مصنوعی ورزشگاه آزادی بشرویه می‌باشد.

 انتهای‌پیام/69014

منبع: فارس

کلیدواژه: استخر سرپوشیده بشرویه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی چمن مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق جان دوباره به اورژانس کشور

رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور از تزریق ۱۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان فوریت‌های پزشکی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، جعفر میعادفر، امروز_ دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، تا پایان سال‌جاری با تزریق یک‌هزار و ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان فوریت‌های پزشکی استان‌های سراسر کشور، مشکل فرسودگی نیمی از این خودروهای زندگی‌بخش مرتفع می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت ۵۳ پایگاه اورژانس زمینی در استان کهگیلویه و بویراحمد و یک پایگاه اورژانس هوایی در مرکز استان، افزود: با توجه به وضعیت استان، فاصله زیاد شهرستان گچساران با مرکز استان و همچنین ظرفیت مناطق نفت‌خیز، نیازمند همراهی این مجموعه برای راه‌اندازی و توسعه اورژانس هوایی در این شهرستان هستیم.

رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور گفت: امیدواریم با هم‌افزایی در جهت حل مشکلات اورژانس هوایی در چارچوب مسئولیت اجتماعی بتوان مشکلات این شهرستان را حل کرد و خدمات مورد نیاز مردم و همچنین کارکنان حوزه نفت و گاز کچساران را ارائه کرد.

وی تصریح کرد: تأمین ۳۰۰ آمبولانس آفرود برای امدادرسانی در مناطق کوهستانی و سخت گذر مانند کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار است.

به گزارش ایمنا، در سفر دو روزه رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور، به کهگیلویه و بویراحمد، کلنگ ساختمان پایگاه اورژانس جاده‌ای آب سفید با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و به مساحت ۲۴۰ مترمربع واقع در محور یاسوج بابامیدان، ساختمان پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی یاسوج و پایگاه اتوبوس آمبولانس با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال و مساحت ۳۶۰ مترمربع، واقع در شهرستان بویراحمد جاده کمربندی ورودی شهرک‌های صنعتی و ساختمان پایگاه اورژانس جاده‌ای لیشتر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و به مساحت ۴۵۰ متر مربع، واقع در شهرستان گچساران منطقه لیشتر به زمین زده شد.

کد خبر 749107

دیگر خبرها

  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود