Web Analytics Made Easy - Statcounter

 شرکت ملی صنایع مس ایران، در پی انتشار اخبار کذب در فضای مجازی با «عنوان کمک ۱۲۰ میلیارد تومانی شرکت ملی مس به تیم تراکتور سازی تبریز» روابط عمومی شرکت ملی مس در اطلاعیه‌ای ضمن نادرست خواندن مفاد خبر مذکور، برای روشن شدن افکار عمومی توضیحاتی را ارائه کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

۱. شرکت ملی صنایع مس ایران یک شرکت سهامی محسوب می‌شود و هر گونه اخذ تصمیم در این خصوص منوط به تصویب سهامداران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا، شرکت ملی مس و هیئت مدیره تاکنون برای پرداخت کمک‌های مالی به تیم تراکتور سازی تبریز، تصمیمی اتخاذ نکرده و مصوبه‌ای به امضا نرسانده است؛ لذا با در نظر گرفتن همه جوانب و اطمینان از عملکرد شفاف و واضح طی این مدت، این مسئله را تکذیب می‌کنند.

۲. انتظار داریم جامعه ورزشی و رسانه‌هایی که در امر خطیر اطلاع رسانی صحیح فعالیت می‌کنند هوشیارانه عمل کرده و با اتکاء به اسناد و مستندات قانونی اخبار را منتشر نمایند.۳. به طور قطع شرکت ملی صنایع مس ایران در راستای مسئولیت اجتماعی خویش، تمام تلاش خود را در جهت حمایت از جوانان ورزشکار و پر تلاش شهر و استان‌های محل فعالیت خویش خواهد کرد و آن را در دستور کار خود قرار داده و در آینده نیز بر اساس آن اقدام خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت صنایع مس ایران تراکتور لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۳۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی

به گزارش "ورزش‌سه"، دیدار تراکتور و شمس آذر آخرین دیدار سال برای دو تیم بود که در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد و در پایان با پیروزی 2 بر صفر شاگردان خمس سرمربی وقت تراکتور تمام شد.

کمیته انضباطی چند هفته پس از این مسابقه رای خود را درباره این مسابقه صادر کرده که به شرح زیر است و جریمه 40 میلیون تومانی و یک جلسه محرومیت برای هواداران شمس آذر به همراه داشته است: 

«مسابقه تیم های شمس آذر قزوین و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد. این تیم به پرداخت 400 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است. با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین با موضوع دادنامه 1942 نیز به اجرا در خواهد آمد.»

دیگر خبرها

  • مقام سابق موساد: ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد
  • تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها
  • تحریم های جدید انگلیس علیه صنایع نظامی ایران / اسامی
  • تحریم‌های مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • تکذیب صحبتهای غضنفری درباره‌ وعده مالی و کمیسیونها
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز
  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی