Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، احسان قائدی عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: حوزه هنری استان دچار مشکل جدی سخت‌افزاری است.  

مدیر حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه حوزه هنری استان به غیر از پردیس سینمایی بهمن شهرکرد هیچ مکان دیگری برای برگزاری و ارائه برنامه‌ها ندارد، افزود: ارتباط حوزه هنری و اداره‌کل تبلیغات اسلامی ارتباط پدر و فرزندی بوده و کمک‌های این اداره تاکنون قابل توجه و تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

قائدی با بیان اینکه در اختیار گذاشتن نگارخانه شهید آوینی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان توانسته بخش کوچکی از مشکلات سخت‌افزاری حوزه هنری را رفع کند، اظهار داشت: مشکلات حوزه هنری استان بیش از این‌ها بوده و نیازمند همت جدی از سوی همه دغدغه‌مندان است. 

وی با اشاره به اینکه بودجه حوزه هنری نسبت به دیگر سازمان‌های استان کمتر است، بیان کرد: متاسفانه در دولت‌های مختلف موضوع فرهنگ و هنر مسئله جدی نبوده و همیشه بودجه‌های پایین برای مسائل فرهنگی و هنری تصویب می‌شود. 

مدیر حوزه هنری استان ادامه داد: این در حالی‌ست که مهمترین امر در یک جامعه فرهنگ است. 

قائدی با بیان اینکه در استان‌های دیگر صنعت و دیگر سازمان‌های استانی مددرسان فرهنگ و هنر هستند، بیان کرد: متاسفانه در استان ما فقط سازمان‌های فرهنگی و هنری مانند حوزه هنری و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به کار فرهنگی فاخر می‌پردازند. 

وی ضمن اشاره به برخی موفقیت‌های هنرمندان استان و ارائه آثار آن‌ها اظهار کرد: هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری در همه رشته‌های هنری مانند تئاتر، سینما، هنرهای تجسمی، ادبیات پایداری و تاریخ شفاهی سرآمد هستند ولی به دلیل نبود امکانات و بودجه مناسب به استان‌های برخوردار مهاجرت می‌کنند. 

مدیر حوزه هنری استان وجود یک زیرساخت حداقلی را برای اجرای برنامه‌های مختلف در حوزه هنری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: درخواست ما از مدیریت اداره‌کل تبلیغات اسلامی کشور کمک و نگاه ویژه به استان چهارمحال و بختیاری است.

قائدی با بیان اینکه بعضی از مشکلات به داخل استان مربوط نمی‌شود و مشکل ساختاری است، افزود: نظام ناعادلانه تقسیم بودجه در کشور یکی از این مسائل است که کارشناسان برنامه و بودجه در آن نقش زیادی دارند. 

وی با اشاره به عدم وجود محوری در استان که بتواند دستگاه‌های هم‌سو را کنار هم بیاورد و همراه کند، اظهار داشت: در گذشته نماز جمعه‌ها و مساجد پایگاه اصلی انقلاب بودند ولی اکنون به دلیل اشتباه راهبردی که اتفاق افتاده دیگر چنین نیست.

انتهای پیام/ ۶۸۰۳۸

منبع: فارس

کلیدواژه: فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری حوزه هنری استان مدیر حوزه هنری اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۳۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، بارش باران در استان باعث طراوت هوا و خوشحالی مردم شد. بیننده تصاویری از بارش باران بهاری باشید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» ابلاغ شد
  • ماده واحده «اصلاح ماده 4 آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی»
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • نمدمالی، هنری با روایت تاریخ
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند