Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوش آیند گفت: تاکنون ۵۶۰ کودک با ناهنجاری‌های مادرزادی در خراسان جنوبی شناسایی شده اند و دفتر موسسه حمایت از کودکان با ناهنجاری‌های مادرزادی محکم ۱۹ مرداد در خراسان جنوبی راه اندازی می‌شود.

او افزود: تعداد زیادی از این نوزادان بیمار، از خانواده‌های محروم و نیازمند هستند و خانواده‌های آن‌ها برای پیدا کردن طبیب و مراکز درمانی مناسب دچار سرگردانی‌های زیادی شده و برای تأمین هزینه‌های درمانی سختی‌های زیادی را تحمل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوش آیند حمایت مالی و تأمین پذیرش برای بیماران دچار ناهنجاری‌های مادرزادی که نیاز به جراحی یا درمان دارویی دارند را از اهداف راه اندازی موسسه محکم بیان کرد و گفت: آموزش خانواده‌ها و پزشک مربوط در زمینه‌های فوق و همچنین آموزش چهره به چهره و تلاش برای فراهم کردن امکانات پیشگیری از ناهنجاری‌های مادرزادی و آموزش جامعه در این زمینه از دیگر اهداف است.

رئیس هیات مدیره مجمع خیرین در خراسان جنوبی گفت: پس از پیگیری‌های انجام شده با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و هلال احمر استان مقدمات لازم جهت تأسیس نمایندگی موسسه در استان فراهم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی ناهنجاری های مادرزادی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۳۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل خراسان جنوبی/ خسارت به جاده ها/ فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور

به گزارش صدای ایران از تسنیم،نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش در خراسان جنوبی گفت: بارش‌های سیل آسا شب گذشته به برخی راه‌های ارتباطی خسارت وارد کرد و امروز تعداد کمی از داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ به حوزه امتحانی نرسیدند که تیر ماه می‌توانند مجدد آزمون دهند.

دیگر خبرها

  • ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی
  • مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • عکس| اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • سیل خراسان جنوبی/ خسارت به جاده ها/ فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • شیشه ۳۶ در خراسان جنوبی
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی