Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مرتضی بختیاری روز پنجشنبه در جمع مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارداشت:سهم اشتغال کمیته امداد این استان ۶ هزارو ۲۹۹ فقره در سال ۱۴۰۰ بوده که با حمایت های انجام شده در پرداخت ۲۷۵ میلیارد تومان تسهیلات برای ۶ هزارو ۶۹۵ فقره شغل ایجاد کرده است.

وی سهم اشتغال کهگیلویه و بویراحمد در سال اینده را هشت هزارو ۱۱۰ شغل اعلام کرد و گفت: در این راستا ۴۳۸ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد کشورافزود: امسال در چهار ماهه اول ۱۰۰ درصد زکات استان محقق شده که نشانگر خدمات خوب ائمه جمعه و راهبری نماینده ولی فقیه و حمایت‌های مسئولان و به خصوص سازمان تبلیغات اسلامی و جهاد کشاورزی استان بوده است.

بختیاری تصریح کرد: جمعیت ۷۱۳ هزار نفری  استان کهگیلویه وبویراحمد در سال گذشته ۱۲۴ میلیاردو ۱۸۹ میلیون تومان چه بصورت نقدی، جنسی و زکات به کمیته امداد کمک کردند.

وی بیان کرد: هر چند کهگیلویه و بویراحمد استانی محروم بوده اما عملکرد انها در حوزه های مختلف قابل تقدیر است.

بختیاری با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی درآمد اکرام،  نسبت به سال گذشته در این استان اضافه کرد: در سه ماه اول سال جاری هشت میلیاردو ۵۹۹ میلیارد تومان درامد اکرام بوده که این امار بسیار خوب است.

وی  تعداد حامیان استان را ۹ هزارو ۸۸۷ نفر اعلام کرد و گفت:  درآمد اکرام، کمک‌های مردم و حامیان به ایتام ۳۲ میلیارد و ۲۱۵ میلیون تومان بوده است.

هر چند مردم این استان خودشان مشکلاتی را دارند اما حمایت این‌چنینی آنها نشان دهنده بزرگ‌منشی مردم کهگیلویه و بویراحمد است.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی کهگیلویه و بویراحمد کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی کهگیلویه و بویراحمد کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۳۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دکتر میعادی فر با هدف بازدید از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و کلنگ زنی ۳ پایگاه اورژانس وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.
با حضور رئیس اورژانس کشور کلنگ ساخت ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای آب سفید شهرستان بویراحمد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و با مساحت ۲۴۰ و زیر بنای ۱۳۵ متر مربع به زمین زده شد.
خبر تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین