Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@19:12:09 GMT

بار لیموترش محموله 50 میلیاردی قاچاق از آب درآمد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۳۶۸۳

بار لیموترش محموله 50 میلیاردی قاچاق از آب درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سهراب قرقانی فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اظهار داشت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در راستای اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون حامل بار لیموترش مشکوک شده و جهت بررسی بیشتر اقدام به متوقف کردن آن می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران پس از توقیف کامیون ضمن هماهنگی با مقام قضایی اقدام به بازرسی از داخل خودرو کرده که در بازرسی انجام شده هزار و ۷۷۲ قطعه باطری و لوازم جانبی موبایل، ۴۰ دستگاه قهوه‌ساز، ۷۹ دستگاه انواع دوربین مداربسته ، ۴۰۰ عدد عروسک، ۷ دستگاه اسپیکر و یک دستگاه لیزر موهای زائد که به طرز ماهرانه‌ای زیر بار لیموترش جاساز شده بود، کشف می‌کنند.

قرقانی با بیان اینکه تمامی کالاهای کشف شده فاقد مدارک معتبرگمرکی و قانونی بودند، گفت: ارزش کالاهای کشف شده از سوی کارشناسان مربوطه ۵۰ میلیارد ریال تعیین شده که در این خصوص راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطرنشان کرد: با توجه به نام گذاری سال ۱۴۰۱ با عنوان سال تولید،دانش بنیان، اشتغال آفرین، پلیس هم درراستای تحقق این شعار با به کارگیری تمام توان خود، با هرگونه قاچاق کالا و ارز و اخلال در نظام اقتصادی مبارزه خواهد کرد و از عموم شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه فعالیتی در این راستا، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامي شهرستان شهرضا قاچاق کالا ارتقای امنيت اجتماعي مبارزه با قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۳۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک

 سرهنگ سعید شعبان رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان گفت: در راستای ادامه طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران ایست و بازرسی "پل زال" شهرستان اندیمشک با اشراف اطلاعاتی و کنترل محور‌های مواصلاتی ۳ دستگاه خودرو سواری حامل بار قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او می‌گوید: ماموران پلیس در بازرسی از بار خودرو‌های توقیفی مقادیر زیادی پوشاک زنانه، لوازم آشپزخانه و ۵۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان بیان داشت: کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را ۲۸ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال برآورد کردند که در این رابطه ۳ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قانونی داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان