Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@20:07:35 GMT

مشاوره انتخاب رشته رایگان در «شاد»

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۳۶۹۹

مشاوره انتخاب رشته رایگان در «شاد»

به گزارش قدس آنلاین، شبکه «شاد» در راستای عدالت آموزشی و کمک به داوطلبان کنکور، مجموعه‌­ای را تحت عنوان «راهنمای انتخاب رشته» آماده کرده است تا داوطلبان با مراجعه به آن، اطلاعات کاملی درباره رشته­‌های مختلف و آینده شغلی آن، چگونگی انتخاب رشته و همچنین معرفی رشته­‌های پرمتقاضی و شرایط قبولی آن، به دست آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، انتخاب رشته یکی از مهم­ترین مراحل کنکور سراسری محسوب می­شود زیرا از جهات مختلف در آینده شغلی و تحصیلی افراد تاثیرگذار است. به همین دلیل بسیاری از داوطلبان به دنبال مشاوره­‌های حرفه‌­ای و تخصصی جهت قبولی در رشته و مرکز دانشگاهی مورد علاقه خود هستند، موضوعی که عموماً نیازمند صرف هزینه بالا است.

داوطلبان با مراجعه به اپلیکیشن شاد و انتخاب گزینه «راهنمای انتخاب رشته: انتخاب اول» می­‌توانند به صورت رایگان در قالب‌­های مختلفی مثل پخش زنده ویدئویی، کلیپ‌­های کوتاه آموزشی، اینفوگرافیک و محتوای متنی، اطلاعات کاملی درباره رشته‌­های مختلف و آینده شغلی آن­ها­، چگونگی انتخاب رشته مناسب و همچنین معرفی رشته­‌های پرمتقاضی و شرایط قبولی آن­­ها، به دست آورند.

پخش زنده برنامه‌های مشاوره انتخاب رشته با حضور مشاوران برتر کشوری که مورد تأیید وزارت آموزش و پرورش هستند، برگزار می‌شود.

دفترچه انتخاب رشته روز جمعه چهاردهم مرداد منتشر خواهد شد و داوطلبان مجاز می‌توانند از روز دوشنبه هفدهم تا روز شنبه بیست و دوم مرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org  فرم انتخاب رشته کنکور سراسری خود را تکمیل کنند.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شبکه شاد انتخاب رشته انتخاب رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۳۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری

داوطلبان آزمون نیمه‌متمرکز دکتری سال ۱۴۰۳ تا فردا برای انتخاب رشته مهلت دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا کریمیان مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون دکتری تا فردا شنبه ۸ اردیبهشت مهلت دارند که با ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، انتخاب رشته خود را انجام دهند.

وی افزود: داوطلبان باید دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن را به صورت دقیق و کامل مطالعه و پس از آن کدرشته محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و ثبت کنند.

به گفته کریمیان، کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

کد خبر 748273

دیگر خبرها

  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته های کنکور آغاز شد
  • آغاز ماراتن پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور آغاز شد
  • زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ مشخص شد
  • انتشار کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در مرداد
  • اعلام زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • نمرات کنکور سال گذشته داوطلبان همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد