Web Analytics Made Easy - Statcounter

«یائیر لاپید» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه اعلام کرد کرد که برنامه تعطیلات خود را به دلیل وضعیت امنیتی در جنوب سرزمین‌های اشغالی لغو کرده است.

طبق گزارش وب‌سایت خبری «صدی الاعلام»، دفتر لاپید در بیانیه‌ای اعلام کرد: «نخست‌وزیر مرخصی خود را لغو کرده است و ارزیابی وضعیت را در مقر وزارت دفاع در تل‌آویو انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

ارتش رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ احتمالی مقاومت به اقدام این رژیم در دستگیری وحشیانه «بسام السعدی» از رهبران جنبش جهاد اسلامی، برای سومین روز متوالی نیرو‌های خود را در اطراف نوار غزه به حالت آماده‌باش درآورده است.

نیروی هوایی رژیم صهیونیستی پرواز‌های شناسایی خود را بر فراز نوار غزه تشدید کرده است؛ به‌گونه‌ای که ده‌ها پهپاد تهاجمی باهدف شناسایی و هدف قرار دادن اعضای جهادی اسلامی در حال پرواز هستند.

رزمندگان «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، بامداد امروز (پنج‌شنبه) خطاب به رژیم اشغالگر صهیونیستی هشدار دادند که درصورت آسیب رسیدن به «بسام السعدی» یکی از فرماندهان جهاد اسلامی، اجساد نظامیان اشغالگر را بر فراز کوه‌های جنین پراکنده می‌کنند.

روزنامه العربی الجدید امروز به نقل از منابع آگاه مصری از تلاش‌های قاهره برای میانجی‌گری بین گروه‌های مقاومت در نوار غزه و رژیم صهیونیستی خبر داد و نوشت: «تلاش‌های میانجی‌گری به رهبری قاهره در ساعات گذشته تا حد زیادی برای فروکش کردن تنش موفقیت‌آمیز بوده است.»

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یائیر لاپید بسام السعدی جهاد اسلامی رژیم صهیونیستی تحولات فلسطین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۳۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها

مقاومت اسلامی لبنان با صدور دو بیانیه از عملیات جدید علیه مواضع صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در  بیانیه اول مقاومت اسلامی لبنان آمده است: مجاهدان ما ساختمانی را که در آن نظامیان صهیونیستی در شهرک صهیونیست نشین «دوویو» در آن سنگر گرفته بودند با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان در بیانیه دوم خود همچنین از هدف قرار گرفتن محل استقرار نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیست نشین «اوویم» خبر داد. 

منابع خبری روز دوشنبه (دهم اردیبهشت ماه)  از شلیک بیش از 30 موشک از جنوب لبنان به شهرک‌های صهیونیست نشین در منطقه الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

حملات موشکی سنگین از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالی1650 عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی 200 روز

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • جهاد اسلامی: پیشنهاد جدید صهیونیست‌ها منجر به توافق نمی‌شود
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه «نتانیاهو»
  • جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست
  • وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود