Web Analytics Made Easy - Statcounter

هکرها صفحه توئیتری خبرگزاری رسمی عراق را هک کردند و نام عادل عبدالمهدی را به عنوان نخست وزیر در این صفحه قرار دادند.

خبرگزاری رسمی عراق (واع) خبر داد که صفحه این خبرگزاری در توئیتر هک شده است.

واع اعلام کرد که نسبت به هر چیزی که در حساب توئیتری این خبرگزاری منتشر شود، هیچ مسئولیتی ندارد؛ زیرا مورد حمله قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانال تلگرامی صابرین نیوز خبر داد، هکرها پس از هک کردن سایت خبرگزاری عراق، نام عادل عبدالمهدی را به عنوان نخست وزیر در این صفحه قرار دادند.

صابرین به نقل از منابع خود گزارش داد، هک کنندگان همچنین تا لحظاتی دیگر، الکاظمی را از منصب خود کنار می‌گذارند و بیانیه شماره یک را منتشر خواهند کرد.

این در حالی است که این روزها عراق با موجی از آشوبگری حامیان جریان صدر روبرو بود. البته مردم عراق در محکومیت این آشوبگری به خیابان آمدند.

«سید مقتدی الصدر» رهبر جریان صدر، شامگاه دیروز (چهارشنبه)، خواستار انحلال پارلمان عراق و سپس برگزاری انتخابات زودهنگام در این کشور شد و در عین حال از حامیان خود خواست که به تظاهراتشان تا زمان تحقق مطالباتشان ادامه دهند.

دفتر هادی العامری رئیس ائتلاف الفتح هم پس از این موضع‌گیری سید مقتدی الصدر، امروز، درخواست رهبر جریان صدر برای برگزاری انتخابات زودهنگام مجدد در عراق را تأیید و اعلام کرد که انتخابات پیشین با شبهه‌ها و اعتراضات بسیاری همراه بود.

با این حال به نظر می‌رسد که حزب دموکرات کردستان عراق که هم پیمان سال‌های اخیر جریان صدر به شمار می‌رود، با ایده برگزای دوباره انتخابات موافق نیست، در این رابطه  «فاضل میرانی» دبیر دفتر سیاسی حزب دموکرات کردستان عراق در پاسخ به درخواست رهبر جریان صدر مبنی بر انحلال پارلمان و برگزاری انتخابات زودهنگام گفت که این، کار ساده‌ای نیست.

او گفت که جریان صدر از پارلمان استعفا داده و با این حال چگونه می‌خواهد پارلمان را منحل کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت عراق حمله هکری نخست وزیر عراق خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت جریان صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۴۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تل‌آویو بازی را باخته است، تشکیل فراکسیون اعتدال با نامزدهایی که نداشتند!، اخراج کنید این دانشجویان حامی حماس را!، تیتر برخی از روزنامه‌های دوشنبه ۱۷ اردیبهشت است.

دیگر خبرها

  • عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش سرعت سقوط آزاد سوناک بعد از انتخابات محلی انگلیس
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • اکثر معترضان اسرائیلی مخالف حمله زمینی به رفح هستند
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ها- یکشنبه۱۶ اردیبهشت
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • منع جانسون از شرکت در انتخابات محلی به دلیل نقض قانون