Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوشان نوجوان یک بار دیگر مراکشی‌ها را شکست دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در سومین دیدار تدارکاتی و دوستانه برابر تیم ملی مراکش یک بار دیگر به پیروزی رسید.

 تیم ملی والیبال مراکش که از سوم مردادماه برای برگزاری اردوی آماده‌سازی در تهران به‌سر می‌برد، عصر امروز (‌پنج‌شنبه 13 مرداد) در پنجمین دیدار دوستانه و تدارکاتی به مصاف تیم ملی والیبال نوجوانان ایران رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان محمد وکیلی در این مسابقه که در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد، در ست اول 25 بر 22 نتیجه را به حریف واگذار کردند اما در ست‌های دوم تا چهارم با نتایج 29 بر 27، 25 بر 16 و 25 بر 18 مسابقه را به نفع خود تغییر داده و پیروز میدان شدند.

‌طاها بهبودنیا، آرمین قلیچ‌نیازی، عمران گوگ‌جیلی، ابوالفضل مهدیان، متین حسینی، مانی علیخانی و سیدمرتضی طباطبایی ترکیب شروع کننده تیم ملی نوجوانان ایران در این مسابقه بودند.

تیم ملی والیبال مراکش خود را برای حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی آماده می‌کند که از 18 تا 27 مردادماه در کشور ترکیه برگزار خواهد شد.

چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 18 سال آسیا از 24 تا 31 مردادماه به میزبانی تهران در سالن والیبال آزادی برگزار خواهد شد و تیم ملی والیبال نوجوانان ایران اردوی یازدهم خود را از 27 تیرماه آغاز کردند.

 انتهای پیام // 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مراکش والیبال پیروزی تیم ملی نوجوانان دیدار دوستانه تیم ملی والیبال نوجوانان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۴۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد

تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان خود را برای حضور در سومین دوره مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان آسیا که ۲۵ مهر تا یک آبان در بانکوک برگزار می‌شود آماده می‌کند.

کادر فنی تیم ملی هندبال ساحلی از احسان کارگر هندبالیست آیسکی دعوت کرد تا در اردوی این تیم که ۱۶ تا ۲۱ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود شرکت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • رسیدن علیرضا سرلک به المپیک با فرمول تکراری
  • حسن رود و آخرین توصیه‌های تارتار (عکس)
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • قصه تکراری FIVB: دلتنگی برای این ستاره ایران
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند