Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوان بلس، افشاگر معروف، تصاویر جدیدی از رندر‌های گلکسی زد فولد ۴ را به‌اشتراک گذاشت که این دستگاه را در رنگ‌های مختلف بژ و مشکی و سبزخاکستری نشان می‌دهند. کمتر کسی را می‌توان یافت که بژ را به‌عنوان رنگ دلخواهش معرفی کند؛ اما شاید با دیدن رندر جدید گلکسی زد فولد ۴ نظر‌ها عوض شود. در تصاویر منتشرشده گوشی هوشمندی را می‌بینیم که لولای طلایی خود را درکنار رنگ اصلی بژ به‌رخ می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بژ، تنها گزینه‌ای نیست که در رندر‌های فاش‌شده‌ی ایوان بلس، افشاگر نام‌آشنا، به‌چشم می‌خورد.

به‌گزارش GSMArena، به‌غیر از بژ گزینه‌ی رنگی مشکی نیز در میان رندر‌های فاش‌شده وجود دارد. زد فولد ۴ از نسل پیشین بهتر شده؛ اما این دو تفاوت‌های ظاهری مشهودی ندارند. البته نسبت ابعاد صفحه‌نمایش ثانویه و داخلی تغییر کرده است و گفته می‌شود برای کاهش چروک نمایشگر، لولای کوچک‌تری به‌کار رفته است.

به‌نظر می‌رسد رنگ دستگاهی که در تصویر می‌بینید، سبزخاکستری است. تصاویر دیجیتال ممکن است برای چنین رنگ‌های ظریفی گمراه‌کننده باشند؛ اما مطمئناً سبز اولین گزینه‌ای نیست که پس از دیدن این رندر‌ها به ذهن ما خطور می‌کند. ناگفته نماند «سبز فانتوم» در مدل قدیمی نسبتاً تیره بود.

در اطلاعات فاش‌شده از گلکسی زد فولد ۴، به رنگ چهارمی نیز اشاره شده است که قرمز شرابی نام دارد که متأسفانه تصویر آن در میان رندر‌های فاش‌شده وجود نداشت.

رندر فاش شده سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۴ به رنگ بنفشرندر فاش شده سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۴ رندر فاش شده سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۴ به رنگ مشکیرندر فاش شده سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۴
گلکسی زد فلیپ ۴ نیز در چهار رنگ عرضه خواهد شد. تصاویر گزینه‌های رنگی مختلف این دستگاه پیش‌تر فاش شده بود؛ اما ایوان بلس رندر‌هایی را به‌اشتراک گذاشته است که گوشی هوشمند مذکور را از زوایای جدیدی نشان می‌دهد.

درنهایت، باید یادآوری می‌کنیم که رویداد آنپکد سامسونگ به‌منظور رونمایی گلکسی زد فلیپ ۴، زد فولد ۴ و محصولات دیگر برای ۱۰ آگوست ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: اخبار فناوری فناوری فناوری اطلاعات فناوری نانو فناوری نوین رندر های فاش شده گلکسی زد فولد ۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۴۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود

گوشی ناتینگ فون ۲a اواسط اسفند رونمایی شد و در رنگ‌های سیاه، سفید و شیری دردسترس قرار گرفت. در روز‌های آینده نسخه جدیدی از این گوشی ناتینگ به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد.

فروشگاه فلیپ‌کارت می‌گوید که نسخه جدید ناتینگ فون ۲a در ۲۹ آوریل (۱۰ اردیبهشت) در هند عرضه می‌شود. تصویری که فلیپ‌کارت برای معرفی نسخه جدید استفاده کرده است، گوشی هوشمندی را نشان می‌دهد که شبیه به مدل استاندارد است.

ناتینگ و فلیپ‌کارت اعلام نکرده‌اند که مشخصات و قیمت گوشی جدید Phone (۲a) چه تفاوتی با نسخه استاندارد خواهد داشت.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • سنجش قند خون با گلکسی واچ 7
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو