Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دیدارهای هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه های کشور شامگاه چهارشنبه دوازدهم مردادماه برگزار شد. 

در این دوره از مسابقات ۱۲ تیم در دو گروه شش تیمی با هم به رقابت خواهند پرداخت. در این فصل از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه های کشور تیم های فولاد هرمزگان،  شهرداری بندرعباس و شهرداری دشتی پارسیان سه نماینده هرمزگان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بندرعباس تیم شهرداری بندرعباس در دربی استان به مصاف شهرداری دشتی پارسیان رفت. در دوازده دقیقه اول علی میرزایی گل نخست را برای شهرداری بندرعباس به ثمر رساند.

در ادامه سفید پوشان شهرداری بندرعباس از روی نقطه پنالتی توسط پوریا سورویی به گل دوم رسید و با همین نتیجه این دوازده دقیقه را به پایان بردند.

در دوازده دقیقه دوم هم منصور مدارایی سرمربی و دروازه بان تیم شهرداری بندرعباس برای سومین بار دروازه سبزپوشان پارسیان را باز کرد.

بعد از آن احسان چمن آر یکی از گل های خورده را برای پارسیان جبران کرد.

در ادامه دوازده دقیقه دوم شهرداری توسط رضا آزاد به گل چهارم رسید تا بازی در دوازده دقیقه دوم چهار بر یک به پایان برسد.

در دوازده دقیقه سوم و پایانی شاهد گلی نبودیم تا این دیدار چهار بر یک به سود شهرداری بندرعباس به پایان برسد.

فولاد هرمزگان در بندرگز با ملوان این شهر دیدار کرد و موفق شد این تیم را شش تایی کند.

برای فولاد هرمزگان افشین آشیان و  موسی خاکش زاده،  هر کدام دو گل و عظیم پزشک و مرتضی  حسین پور  یک گل زدند. شهرداری بندرعباس و فولاد هرمزگان با این دو برد طوفانی نشان دادند که این فصل خود را مهیا می‌کنند که راهی لیگ برتر شوند.‌

به گزارش فارس، هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه های کشور پنجشنبه 20 مرداد ماه برگزار می شود و برابر برنامه فولاد هرمزگان در بندرعباس میزبان ملوان بندر انزلی خواهد بود  و شهرداری بندرعباس در یزد مقابل دهیاری ملاباشی این شهر صف آرایی خواهد کرد.

انتهای پیام / 88071
 

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش هرمزگان فولاد هرمزگان شهرداری بندرعباس لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور ساحلی باشگاه های کشور لیگ دسته اول فوتبال شهرداری بندرعباس دوازده دقیقه فولاد هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۴۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 

سردار علی اکبرجاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلو گیری از هدر رفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت بصورت هم زمان در مناطق خانسرخ، سورو، نخل ناخدا وروستای دهنو از توابع بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و گشت زنی‌های هدفمند اجرا شد جمعا ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، مقادیری مشروبات الکلی، ۴۲۳ حفت کفش و یکدستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه دراین طرح تعداد ۵ دستگاه خودرو شوتی فعال در قاچاق سوخت و ۱۰ فروند تشتک فایبر کلاس قایق موتوری نیز توقیف شدند، گفت: در این رابطه تعداد ۱۳۷ نفر اتباء بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز اقامت که برخی از آنها در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند که هماهنگی‌های لازم جهت طرد آنان انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر استمرار طرح‌های عملیاتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح‌ها، از عموم مردم قدر شناساس استان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه دپوو یا قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی روستوف در غیاب محبی
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان