Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@19:33:22 GMT

کشف ۲۹ هزار لیتر گازوییل قاچاق در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۴۳۴۴

کشف ۲۹ هزار لیتر گازوییل قاچاق در هرمزگان

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار غلامرضا جعفری شامگاه پنجشنبه به رسانه ها اظهار داشت: محموله سوخت قاچاق توسط ماموران ایستگاه بازرسی چغازردی شهرستان میناب از یک دستگاه کامیون کشف شده است.

فرمانده انتظامی  انتظامی هرمزگان ارزش این محموله سوخت قاچاق را هفت میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال عنوان و افزود: در همین راستا یک نفر متهم دستگیر و سوخت های قاچاق کشف شده به شرکت پخش فرواورده های نفتی شهرستان میناب تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جعفری در خصوص محموله احتکار شده روغن خودرو نیز گفت: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان در ادامه اجرای طرح های مقابله با محتکران کالاهای اساسی با رصد اطلاعاتی یک انبار بزرگ محل نگهداری روغن خودرو را شناسایی و موضوع کشف را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از صحت موضوع به محل اعزام و در بازرسی از یک انبار ۴۶ هزارو ۹۳۷ لیتر روغن  خودرو احتکار شده کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه کارشناسان ارزش روغن های خودرو احتکار شده را بیش از ۴۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: پلیس در برخورد با فعالیت‌های اقتصادی غیرمجاز و افراد متخلف از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و مردم نیز می‌توانند در این راستا در صورت اطلاع از موارد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها قاچاق سوخت هرمزگان احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاچاق سوخت هرمزگان احتکار قاچاق سوخت هرمزگان احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۴۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق درقصرشیرین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مهدی حاجیان گفت: ماموران انتظامی قصرشیرین در حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از چند دستگاه کامیون و همچنین محل‌های دپو، ۶۰ هزار و ۲۶۳ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

سردار حاجیان ارزش محموله سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۱۳ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌ای تشکیل و برای بررسی‌های تکمیلی به مراجع قضائی ارسال شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف بیش از ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق درقصرشیرین
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس