Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا به نقل از راشا تودی، دولت آلمان در بخش‌های محلی و فدرال از موج قریب الوقوع اعتراض‌ها در کشور در فصول پائیز و زمستان خبر می‌دهد. در بین مقام‌های دولتی کشور این ترس وجود دارد که بالا رفتن قیمت مواد غذایی و سوخت موجب ناآرامی و شورش‌های خیابانی شود.

به تحلیل رسانه‌های آلمانی همانطور که در زمان شیوع کرونا شهرهای آلمان با موج اعتراض‌ها روبرو بود، بالا رفتن قیمت سوخت و تورم ممکن است تظاهرات‌های مشابهی در سراسر کشور ایجاد کند که حتی ممکن است به جنگ داخلی منجر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این رسانه‌ها هم اکنون در سراسر کشور جنبش‌ها و گروه‌های افراطی در حال ساماندهی شورش‌ها و تجمعات ضد دولتی هستند که نمونه آن جنبش ساکسونی است.

روبرت هابک وزیر اقتصاد آلمان نیز در جریان تور تابستانی خود در سراسر آلمان با انتقادهای شدیدی روبرو شد و سخنرانی هفته گذشته او در شهر بایروت استان باواریا به شدت با خشونت و تظاهرات مردم همراه بود.

مردم آلمان در تظاهرات خود خواستار لغو تحریم‌های اعمال شده علیه روسیه و راه اندازی خط لوله نورد استریم ۲ شدند.

در کشور آلمان قیمت گاز در سال جاری تقریباً چهار برابر شده که عمدتاً به دلیل قطع گاز روسیه است. دولت وعده کمک‌های مالی به اقشار مختلف جامعه را داده است.

برچسب‌ها روسیه ایرنا آلمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه ایرنا آلمان روسیه ایرنا آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۴۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی

امتداد - مدیر عامل بانک مسکن گفت: در راستای اجرای تعهدات و مسئولیت های اجتماعی بانک و با هدف توانمندسازی و خودکفایی مددجویان نهادهای حمایتی و افزایش اشتغالزایی در کشور، طی دوره فعالیت دولت مردمی به ۳۴ هزار و ۱۲۴ نفر از معرفی شدگان نهادهای حمایتی، تسهیلات اشتغالزایی مجموعا به مبلغ بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر حسینی با تاکید بر ضرورت و اهمیت توانمندسازی مالی مددجویان نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی و اولویت این امر در سیاستگذاری‌های کلان بانک مسکن، افزود: تمرکز هدفمند بر اشتغال این طیف محترم و ارزشمند جامعه، موجب افزایش پویایی و نشاط اجتماعی، رشد اقتصادی کشور و از همه مهمتر، رضایت خدا و مردم می شود.

 

 

 

از این رو پرداخت تسهیلات تکلیفی و حمایتی در سریع‌ترین زمان ممکن با لحاظ منابع در اختیار، مورد تأکید اینجانب و هیأت مدیره بانک است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • قند پنهان در کدام یک از مواد غذایی وجود دارد؟
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • منیزیم را چه زمانی از روز مصرف کنیم؟
  • رایزنی چهارمحال وبختیاری با تجار خارجی در رویداد بین المللی اکسپو ۲۰۲۴
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان +فیلم
  • قند‌های پنهان در رژیم غذایی خود را بیابید و آن‌ها را حذف کنید
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • قندهای پنهان در رژیم غذایی خود را بیابید و آنها را حذف کنید
  • کدام مواد غذایی را نباید با معده خالی خورد؟