Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، یعقوبعلی نظری شامگاه پنجشنبه در بازدید از ظرفیت‌های شهرستان جوین افزود: با ایجاد قرارگاه مسکن در این شهرستان، موضوع مسکن ملی باید به سرعت به انجام برسد و اسیر بروکراسی اداری نشود.

وی ادامه داد: مسوولان در این زمینه باید واگذاری زمین، صدور پروانه رایگان و ارائه خدمات مهندسی رایگان را در دستور کار خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین ارائه تسهیلات سه میلیارد ریالی به هر متقاضی مسکن ملی باید در دستور کار قرار گیرد تا افراد، خود برای ساخت مسکن اقدام کنند.

وی افزود: در مقوله رفع بیکاری نیز باید قرارگاه اشتغال شهرستان جوین فعال شود و در گام نخست جمعیت مخاطب خود را به صورت فهرست شناسایی کند.

نظری ادامه داد: سپس این افراد در حوزه‌هایی که علاقه و یا مهارت دارند، مورد حمایت لازم قرار گیرند.

وی با اشاره به بازدید خود از شرکت کشت و صنعت جوین خاطرنشان کرد: مدیران این شرکت طرح‌های پیشنهادی جدید خود را برای گسترش و توسعه این شرکت ارائه کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، استاندار خراسان رضوی در سفر یک روزه خود به غرب استان، از جاده ارتباطی پیراکوه به مرکز شهرستان جوین، مجموعه کشت و صنعت جوین، کارخانه اسید سیتریک، بزرگترین کارخانه قند چغندر کشور، آزمایشگاه خاک و ظرفیت‌های کشاورزی این شهرستان دیدن کرد.

نقاب مرکز شهرستان جوین در ۳۲۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

برچسب‌ها سبزوار استانداری خراسان رضوی جوین یعقوبعلی نظری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سبزوار استانداری خراسان رضوی جوین سبزوار استانداری خراسان رضوی جوین یعقوبعلی نظری شهرستان جوین خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۴۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است

میثم حیدر‌هایی مدیر آموزش و پرورش دامغان ایجاد فضای آموزشی در مسکن مهر را یکی از دغدغه‌ها دانست و گفت: طبق آمارها، مسکن مهر دامغان دارای ۱۶۰۰ دانش آموز است و در حال حاضر ۲ فضای آموزشی و یک سالن ورزشی در این منطقه وجود دارد.

وی ادامه داد: اگر جمعیت هر مدرسه را ۴۰۰ دانش آموز درنظر بگیریم، مسکن مهر دامغان به ۲ فضای آموزشی دیگر نیاز دارد که یک آموزشگاه ۱۲ کلاسه با پیشرفت حدود ۴۰ درصد در این محدوده در حال ساخت است و باید یک فضای آموزشی دیگر ساخته شود.

مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است

حیدر‌هایی ضمن گرامیداشت هفته معلم، اظهار داشت: قدرشناسی از معلمان و احترام به فرهنگیان رسالتی بر دوش همه اقشار جامعه است و در این راستا، هفته معلم امسال ۲ فرهنگی نمونه استانی و ۹ فرهنگی نمونه در شهرستان دامغان معرفی و تجلیل می‌شوند.

وی به چالش نیروی انسانی در مجموعه آموزش و پرورش شهرستان اشاره کرد و گفت: در سال تحصیلی جدید، مجموعه آموزش و پرورش دامغان در زمینه مدیریت موفق بود، اما نیاز است که این کمبود‌ها برطرف شود.

حیدر‌هایی خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی فعلی، ۲ هزار ساعت کمبود نیروی انسانی وجود دارد که شامل حدود ۱۰۰ نیروی دور متوسطه اول و دوم می‌شود که امیدواریم با توجه به جذب سال تحصیلی آینده آموزش و پرورش، این معضل و کمبود برطرف شود.

مدیر آموزش و پرورش دامغان گفت: طی ۱۰ سال اخیر این شهرستان در زمینه امتحانات نهایی رتبه اول استان سمنان را به خود اختصاص داد و تلاش می‌شود تا این رتبه حفظ شود.

حدود ۱۴ هزار دانش آموز دامغانی زیر نظر یکهزار و ۱۰۰ فرهنگی از پیش دبستانی تا پایه دوازدهم، به تحصیل مشغول هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • توسعه صنعت نوغانداری، نیازمند تغییر الگوی مصرف 
  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی
  • گود مشاهیر جوین میزبان چوخه کاران
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است