Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خدری می‌گوید: ۲۰ گروه عملیاتی برق، ۲۰ دستگاه ماشین آلات و در مجموع ۸۰ نفر نیروی عملیاتی و ستادی از شهر‌های مختلف استان از بامداد چهارشنبه جهت رفع مشکلات برقی ناشی از سیل بی سابقه، به شهرستان بهبهان اعزام شدند که با تلاش این گروه‌های عملیاتی، در حال حاضر برق همه نقاط شهری و روستایی به حالت عادی برگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به شرایط آب و هوایی بسیار ناپایدار جوی و با بیان این که سیل روز‌های اخیر، خساراتی به شبکه توزیع برق استان وارد کرده، افزود: شبکه برق شهرستان بهبهان به دلیل حجم بارش‌ها و بارندگی شدید، رعد و برق، بارش تگرگ، آب گرفتگی و سقوط درختان روی شبکه توزیع، دچار مشکلاتی از جمله قطعی فیدر‌های فوق توزیع، سقوط پایه‌ها و ترانسفورماتور‌ها و خسارت به شبکه توزیع برق شد که پارگی سیم و قطعی برق برخی مناطق شهری و روستایی را به دنبال داشت.

آقای خدری با اشاره به گفته‌های هواشناسی سرعت طوفان در بهبهان را ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت دانست که در همین شرایط و در جریان این بارندگی سیل آسا، از بامداد چهارشنبه ۲۰ گروه عملیاتی از شهر‌های مختلف استان برای رفع مشکلات به وجود آمده در این شهرستان به صورت شبانه روزی فعالیت نموده و شبکه برق را به طور کامل به حالت پایدار برگرداندند و تا ساعت ۲۰ شب شبکه کاملا عادی شد.

این مقام صنعت برق استان افزود: در پی این بارش‌ها حدود ۳۰ اصله پایه برق سقوط کرده، ۴ دستگاه ترانسفورماتور سوخته و از مدار خارج شده و حدود یکهزار و ۲۰۰ متر سیم ریزش و غیرقابل استفاده شدند.

شهرستان بهبهان در شرق خوزستان دارای بیش از ۸۰ هزار مشترک است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مونسون هواشناسی خوزستان برق بهبهان توزیع برق خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۴۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمعی از بانوان بهبهان در دیدار با فرمانده انتظامی این شهرستان از اجرای  موفق وتاثیرگذار طرح نور قدردانی کردند.

در این دیدار سرهنگ کاظم نیسی؛ فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان ضمن تقدیر از بانوان این شهرستان گفت:  دراجرای مستمرطرح نور در شهرستان دارالمومنین بهبهان  این فرماندهی انتظامی باتمام تلاش وتوان در خدمت مردم شریف ومومن هستند.

وی افزود:  از همکاری  تمامی بانوان فهیم  شهرستان بهبهان در جهت همکاری در اجرای طرح نور تقدیر می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • بازگشت به کار کارگران اخراجی شرکت پارس طبیعت سلولز گروه صنایع کاغذ پارس
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • بازگشت تهرانگرد به قاب شبکه تهران