Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ورزش سه و به نقل از فارس، تیم‌های ملی هاکی داخل سالن آقایان و بانوان کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند، عازم بانکوک می‌شوند.

تیم‌های ملی هاکی کشورمان که از مدت‌ها پیش تمرینات خود را در قالب اردوهای متعدد برگزار کردند که 12 اردو برای آقایان و 13 اردو سهم بانوان هاکی‌باز بوده، با آمادگی روحی و جسمانی کامل عازم این سفر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طیق برنامه تیم ملی آقایان روز چهارشنبه به بانکوک پرواز کردند و تیم ملی بانوان نیز روز جمعه به محل برگزاری مسابقات سفر می‌کنند.

تیم ملی هاکی داخل سالن آقایان به سرمربیگری رجب نورانی که جهت دفاع از عنوان قهرمانی خود در این مسابقات حضور یافته، در گروه A آقایان با تیم‌های چین تایپه، اندونزی و تایلند میزبان همگروه است که بازی نخست خود را روز دوشنبه 17 مرداد برابر چین تایپه برگزار خواهد کرد.

تیم ملی هاکی سالنی بانوان به سرمربیگری نیلوفر عبدی هم که جهت کسب سکو به این مسابقات اعزام شدند، در گروه A بانوان با تیم‌های قزاقستان، چین تایپه، اندونزی و کامبوج همگروه است که در بازی نخست  به مصاف کامبوج خواهند رفت.

تعداد 3 مربی، 2 مشاور فنی، یک سرپرست، یک فیزیوتراپ و 4 داور در کاروان تیم‌های ملی حضور دارند.

مسابقات قهرمانی آسیا از 17 تا 24 مرداد در شهر بانکوک تایلند برگزار می‌شود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ملی هاکی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۴۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین روز رقابت های بین المللی تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان برگزار و تیم‌های حاضر در راند نخست جدول اصلی با هم دیدار کردند.

این مسابقات در بخش آقایان با انجام ۱۶ دیدار پیگیری شد و در پایان برترین ها به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند و در بخش بانوان نیز ۸ تیم مدعی جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست آوردند.

مسابقات امروز با انجام ۱۴ دیدار دیگر پیگیری می شود.در بخش بانوان ۱۴ و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند.

سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید کشورمان و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات، حضور دارند.

این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان آغاز شده و در حال برگزاری است.

کد خبر 6089714

دیگر خبرها

  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • اعزام ۱۷۰ نفر به حج عمره پس از ۹ سال
  • اعزام ۲ کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره
  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا