Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@08:26:30 GMT

آیفون ۱۴ در چه رنگ‌هایی عرضه می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۴۶۱۸

آیفون ۱۴ در چه رنگ‌هایی عرضه می‌شود؟

برای آیفون 14، شش رنگ در زمان عرضه وجود خواهد داشت که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا، تنها چند هفته تا عرضه آیفون های 2022 باقی مانده است و شایعات متعددی دربارۀ مدل جدید این تلفن‌همراه به گوش می‌رسد.

پیش‌بینی‌ها حکایت از این دارد که آیفون 14 در 6رنگ مختلف به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد، درست مانند مدل قبلی آیفون که اکنون در 6رنگ در بازارهای بین‌المللی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفید، سیاه، سبز، قرمز، آبی و بنفش رنگ‌هایی هستند که احتمالاً اپل گوشی خود را بر پایۀ آن‌ها عرضه می‌کند. در کنار این رنگ‌ها آیفون 14 در دو مدل گلد و سیلور نیز به بازار عرضه خواهد شد. 

نکتۀ جالب در این میان جایگزینی رنگ بنفش به جای آیفون‌های صورتی رنگ در مدل 2022 خواهد بود که احتمالاً مورد استقبال مشتریان قرار خواهد گرفت به خصوص که اپل تجربۀ مشابه خوبی از عرضۀ رنگ بنفش در مدل‌های آیفون 11 و 12 دارد، البته در مدل‌های قبلی این بنفش از نوع یاسی بود اما این اولین بار است که اپل گوشی با رنگ بنفش سیر عرضه می‌کند.

فوربز در گزارش خود تصریح می‌کند که تغییر در درجۀ رنگ‌ها برای نسخه‌های Pro آیفون 14 نیز صدق می‌کند، درجۀ رنگ هیچ یک از آن‌ها مشابه نسخه‌های فعلی نخواهد بود. اپل به طور معمول عادت دارد که هرسال در رنگ‌ها تفاوت ایجاد کند، حتی اگر نام‌ها را تغییر ندهد. در کل پیش‌بینی می‌شود که آیفون 14 در 6 رنگ اصلی و دو مدل گلد و سیلور در اختیار مشتریان قرار بگیرد که در این میان رنگ‌های سبز، نقره‌ای، طلایی، گرافیت و بنفش تغییرات مدل جدید آیفون نسبت به مدل 2021 خواهد بود.

انتهای پیام/

 

خبرنگار: زهرا وجدانی 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اپل علم و فناوری آبی رنگ بنفش سبز قرمز سفید سیاه آیفون تنوع آیفون 13 آیفون 13 پرو مکس آیفون ۱۴ آیفون جدید قیمت جدید آیفون آیفون 14 رنگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۴۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تالارهای بورس کالای ایران در روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه میزبان عرضه یک میلیون و ۴۰۵ هزار و ۱۰۶ تن انواع کالا و محصول هستند. همچون روال هر هفته بیشترین عرضه های امروز مربوط به سیمان است. به این ترتیب یک میلیون و ۲۱۷ هزار و ۴۷۶ تن سیمان در تالار سیمان روی تابلو می رود. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Ix8

دیگر خبرها

  • هشدار اپل به آیفون‌داران: مراقب آتش‌ گرفتن گوشی خود باشید!
  • دور زدن قانون ممنوعیت آیفون با پرداخت ۲ میلیون تومان برای ریجستری
  • عرضه خودروهای وارداتی از ۱۶ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • منتظر تغییرات چشمگیر در IOS۱۸ باشید!
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳