Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر برنامه های زیادی روی رایانه خود نصب کرده باشید، دسکتاپ شما پر از میانبر می شود. این نمادها در واقع هیچ داده ای از خود ندارند، اما به شما امکان می دهند به سرعت به برنامه ها یا پوشه های دیگر بروید. از آنجایی که این میانبرها ، فقط لینک‌ هستند، می‌توانید بدون حذف فایل‌های، آنها را از دسکتاپ خود حذف کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سه راه برای خلاص شدن ار میانبرهای دسکتاپ وجود دارد و معمولاً می توانید به آسانی این میانبرها را تشخیص دهید؛ زیرا آنها یا دارای یک فلش کوچک در گوشه سمت چپ پایین هستند یا مخفف یک نام هستند.

ساده ترین راه برای حذف میانبر این است که روی آن کلیک راست کنید، گزینه Delete (PC) یا Move to Trash (Mac) را از منوی ظاهر شده انتخاب کنید، و اگر از شما پرسید که آیا می خواهید میانبر را حذف کنید، مطمئن شوید که این کار را انجام می دهید.

روش دوم: اگر یک کلید Delete اختصاصی روی صفحه کلید خود دارید که جدا از بک اسپیس است، می توانید یک بار روی میانبر کلیک کنید، سپس آن کلید Delete را بزنید.

آخرین روش شامل موارد زیر است: اگر نماد سطل بازیافت (کامپیوتر) یا سطل زباله (Mac) را روی دسکتاپ خود دارید، می‌توانید میانبر آن نماد را کلیک کرده و بکشید.

فقط به یاد داشته باشید که حذف این میانبرها با حذف برنامه یا پوشه ای که به آن پیوند می دهید یکسان نیست و برای انجام این کار باید مکان واقعی پوشه را پیدا کنید و آن را از آنجا حذف کنید یا با استفاده از ابزارهای ساخته شده برنامه را حذف کنید.

منبع: business insider

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میانبرها دسکتاپ کامپیوتر رایانه حذف کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۵۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۶ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ را مشاهده کنید.

دیگر خبرها

  • ۲۰ اثر به اختتامیه رویداد بازی‌آرا رسید/ معرفی ظرفیت‌های خوب بازی‌های رایانه‌ای به سبد خانوار
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۷ اردیبهشت
  • بهترین فصل برای سفر به جنوب کشور کدام است؟
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • نمایشگاه گرافیک رایانه ای در ایوانکی
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم کالابرگ تا هفته آینده اعلام می شود
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
  • اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده