Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر قادری در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان گفت: اعتبار اختصاص یافته در قالب طرح‌های مختلف تعریف و برای هریک از ارگان‌های این شهرستان در راستای توسعه و بهبود زیر ساخت‌ها تخصیص پیدا می‌کند.

وی گفت: این اعتبارات در چندین سرفصل از جمله راهداری، تامین آب شرب شهر و روستا، تجهیز و تعمیر ادارات، کشاورزی، فرهنگ و هنر، آموزش و پرورش، مقاوم سازی مسجد جامع و سایر خدمات برای توسعه و عمران مهاباد در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه مهاباد گفت: اولویت اختصاص اعتبارات در سال جاری به طرح‌هایی نیمه تمام و با پیشرفت فیزیکی بالا است تا بتوان آن‌ها را تکمیل و به بهره برداری رساند.

قادری با بیان اینکه اعتبار اختصاص یافته تنها مربوط به منابع تملک دارایی است، گفت: بودجه‌های ویژه دیگری نیز شامل اعتبارات توزیع نشده، اعتبارات ملی و همچنین منابع مالی در نظر گرفته شده در جریان سفر استاندار به این شهرستان اختصاص خواهد یافت.

وی افزود: با توجه به محدود بودن منابع مالی، دستگاه‌های اجرایی باید نیاز‌ها و پروژه‌های اجرایی خود را بر اساس اولویت و اهمیت تعریف کنند.

فرماندار ویژه مهاباد در ادامه ضمن انتقاد از الزامات تعیین شده در تخصیص اعتبارات گفت: تفویض اختیارات به کمتیه برنامه ریزی شهرستان برای اولویت بندی و اثر بخشی بیشتر اعتبارات ضروری است که طی مکاتبه این مهم به مدیران ارشد اطلاع داده می‌شود.

دبیر کمیته توسعه و برنامه ریزی آذربایجان غربی هم در این جلسه گفت: ملاک توزیع اعتبارات تملک دارای در شورای برنامه‌ریزی توسعه آذربایجان‌غربی بر اساس سهم جمعیتی و شاخص‌های توسعه‌یافتگی هر شهرستان در نظر گرفته شده است.

اصغرزاده کل اعتبار تملک دارایی استان را ۲ هزار و ۷۵۴ هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: پارسال از مجموع یک هزار و ۳۸۰ میلیارد تومان سهم استان بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به مهاباد اختصاص یافته بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته برنامه ریزی فرمانداری مهاباد اختصاص اعتبار میلیارد تومان برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۵۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی بعد از ظهر پنج شنبه در همایش تجلیل از معلمان برگزیده و فعالان بسیج فرهنگیان استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک فرا رسیدن روز معلم گفت: آموزش و پرورش از دید مقام معظم رهبری در صدر تمامی ارگان‌ها و نهادهای دولتی قرار دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر انسان سازی را هدف اصلی آموزش و پرورش دانست و افزود: اداره آموزش و پرورش استان بوشهر توانست با برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی برای معلمان و مدیران جایگاه سیزدهم کشور را از آن خود کند.

وی در ادامه تصریح کرد: به همت سازمان بسیج فرهنگیان استان بوشهر و تعامل گسترده آموزش و پرورش این استان با سایر ادارات باعث شده تا اداره آموزش و پرورش استان در شرایط خوبی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در پایان از تخصیص اعتباری خوب برای این اداره در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود در سال‌های آینده تعداد ۱۰۰ مدرسه در استان بوشهر تکمیل و افتتاح شود.

کد خبر 6095236

دیگر خبرها

  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در برنامه هفتم توسعه
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • کمبود اعتبارات عمرانی عامل پیشرفت نکردن شهرستان فلارد است