Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: طرح هادی در ۱۳ روستای شهرستان چوار اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام؛حبیب الله محبی اظهار داشت: این طرح با اعتباری بالغ بر ۱۰۵ میلیارد ریال در دستور کار طرح هادی در ۱۳ روستای شهرستان چوار اجرا می شوداین اداره کل قرار گرفته است.

وی افزود: مبلغ ۱۰۵ میلیارد ریال از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت و کمیته برنامه ریزی شهرستان چوار برای اجرای طرح هادی در روستا‌های این شهرستان مصوب شده است که در صورت تحقق این بودجه و پس از مبادله موافقت نامه، اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبی تصریح کرد: به زودی عملیات اجرای ۸ هزار متر مربع زیراساس و آسفالت در روستا‌های "هرکبود گلزار" و "گلزار حداد" شهرستان چوار با اعتباری بالغ بر سی میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایلام طرح هادی چوار ایلام شهرستان چوار طرح هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۵۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب شرب سالم و پایدار برای روستای «دره دول» بخش ماژین

محمد محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در اقدامی جهادی و در راستای تداوم ارائه خدمات به مناطق محروم و دور افتاده، با اجرای خط انتقال جدید و اصلاح شبکه داخلی روستای دره دول بخش ماژین شهرستان دره شهر از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره مند شدند.

وی افزود: برای آبرسانی به این روستا خط انتقالی بطول ۳۵۰۰ متر، لوله سایز ۶۳ اجرا و همچنین شبکه داخلی روستا بطول ۵۰۰ با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی شرکت اجرا گردید.

وی اظهار داشت: همچنین یک باب مخزن ۵۰ مترمکعبی توسط بسیج سازندگی و با همکاری فرمانداری با هزینه بالغ ۱۷۰ میلیون تومان احداث گردید.

مدیرعامل آبفای استان با بیان اینکه این پروژه در یک مسیر بسیار سخت و صعب العبور با کمک بخشداری، دهیاری و نیروهای مردمی اجرا گردید، تصریح کرد: خدمت بی منت افتخار ماست که موجب رضایتمندی مردم شد.

کد خبر 6096787

دیگر خبرها

  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • تامین آب شرب سالم و پایدار برای روستای «دره دول» بخش ماژین
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • کارگران پیمانکاریِ پتروشیمی چوار ایلام همچنان در انتظارِ مزد عادلانه/ آیتم‌های مزدی حذف شد!
  • طغیان وحشتناک رودخانه بهمن آباد چوار ایلام
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است