Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور سابق روسیه هک شدن صفحه خود در شبکه اجتماعی را جنگ اطلاعاتی خواند و گفت: دشمنان ما برای ایجاد اختلاف بین «مسکو» و کشور‌های همسود موفق نخواهند شد.

 به گزارش گره بین الملل خبرگزاری دانشجو، «دیمیتری مدودوف»، رئیس جمهور سابق روسیه که معاونت شورای امنیت این کشور را بر عهده دارد در مورد هک شدن صفحه خود در شبکه اجتماعی اظهار نظر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: این اولین بار نیست که چنین هک‌های اتفاق می‌افتد و هیچ کس از دست آن‌ها در امان نیست. زمانی نخست وزیری نیز مجبور بودم با حملات مشابهی دست و پنجه نرم کنم. این تجلی همان جنگ اطلاعاتی است که الان در موردش صحبت کردیم.

بنابر سخنان مدودوف، این مورد تحت بررسی مدیریت شبکه اجتماعی و سرویس‌های ذیصلاح قرار دارد و عاملان آن بدون مجازات نخواهند ماند.

رئیس جمهور سابق روسیه، هدف از انتشار چنین اطلاعات جعلی را نشان دادن این موضوع که گویا روس‌ها در اصل به صورت پنهانی «طرح‌های تهاجمی» دارند.

وی گفت: این در حالی است که چنین رفتاری با اصول اخلاقی ما مطابقت ندارد. ما با دوستانمان به صورت مستقیم، صریح و بدون ابهام صحبت می‌کنیم و نیرو‌های متخاصم برای ایجاد نزاع بین ما موفق نخواهند شد.

وی اضافه کرد: ما نه تنها در بیانیه‌های رسمی، بلکه در عمل، در حل مسائل روزمره که بر منافع کشور‌ها و ملت هایمان تاثیر می‌گذارند، متحد هستیم و در آینده نیز چنین باقی خواهیم ماند.

در تاریخ 2 آگوست در صفحه «دیمیتری مدودوف»، رئیس جمهوری سابق روسیه در شبکه اجتماعی «و کانتکت» پستی منتشر شد که در آن آمده بود: مرز‌های روسیه «در جایی ختم نمی‌شوند» و فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی «اشتباهی مهلک» خوانده شده بود.

در این پست آمده بود، که این کشور برای بازگرداند مرز‌های خود به کارزار خواهد رفت. همچنین در مورد برنامه‌هایی برای الحاق گرجستان مطالبی نوشته شده بود. از قزاقستان در این پست به عنوان «کشور مصنوعی» یاد شده بود.

در این پست که بعد از یک مدت کوتاهی حذف شد همچنین گفته می‌شد که همه مردم اتحاد جماهیر شوروی سابق «دوباره با هم زندگی خواهند کرد».

پس از این اتفاق «آلیگ آسیپ اف» دستیار رئیس شورای امنیت روسیه از هک شدن صفحه «دیمیتری مدودوف» رئیس جمهور سابق روسیه در شبکه اجتماعی «و کانتکت» خبر داد.

وی با اعلام این مطلب گفت: اینکه چه کسی دیروز صفحه رئیس شورای امنیت و رئیس جمهور سابق روسیه را هک کرده و پست دیگری با نام وی منتشر کرده از سوی مدیریت این شبکه اجتماعی و سایر افراد ذیربط رسیدگی می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دیمیتری مدودوف رئیس جمهور روسیه تحولات روسیه رئیس جمهور سابق روسیه شبکه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۵۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتاین‌مایر کنفرانسی درباره جنگ غزه را لغو کرد

رئیس‌جمهور آلمان، میزگرد برنامه‌ریزی شده درباره جنگ غزه در اقامتگاه رسمی خود در برلین را به دلیل انتقاد از اینکه هیچ صدای فلسطینی برای شرکت در آن دعوت نشده بود، لغو کرد.

به گزارش ایسنا، در مراسمی به نام «چگونه در مورد جنگ در خاورمیانه صحبت کنیم؟» فرانک والتر اشتاین‌مایر، رئیس‌جمهور آلمان که در ابتدا در کاخ بلویو برای پنجشنبه برنامه‌ریزی شده بود، قصد داشت به همراه سه مهمان، مرون مندل، مدیر مرکز آموزشی آن فرانک، روزنامه‌نگار تیلو یونگ و ملودی سوچارویچ، کارشناس روابط آلمان و اسرائیل، سخنرانی کند و درباره این موضوع بحث کند.

به نوشته روزنامه زوددویچه تسایتونگ، با این حال، منتقدان در روزهای اخیر فقدان صدای فلسطینی را در این پنل مطرح کردند. در بیانیه‌ای که به دست خبرگزاری آلمان رسیده است، دفتر ریاست جمهوری تصمیم خود برای لغو این رویداد را توجیه کرده و گفته است که «به این نتیجه رسیده است که میزگردی که برای ۲ مه برنامه‌ریزی شده، هدف تقویت صلح اجتماعی در شرایط متشنج کنونی را تامین نمی‌کند. بنابراین این رویداد در حال حاضر برگزار نخواهد شد.»

به گفته دفتر اشتاین‌مایر، رئیس‌جمهور آلمان از آغاز جنگ غزه میزبان چندین میزگرد بوده است. در این بیانیه آمده است که هدف این نشست مقابله با یهودستیزی، نفرت و خشونت، باز کردن فضا برای درد همه طرف‌ها، تسهیل گفت‌وگو و تقویت صلح اجتماعی بود. برای این منظور از شرکای گفت‌وگو با مواضع، دیدگاه‌ها و پیشینه‌های مختلف دعوت شده است.

آلمان یکی از سرسخت‌ترین متحدان رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • پولیتیکو : مرد شماره دو روسیه از ولادیمیر پوتین هم ترسناک تر است/ نیکلای پاتروشف استفاده از سلاح هسته ای را تبلیغ می کند
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • اعتراف آمریکا به دست نداشتن پوتین در مرگ ناوالنی
  • اشتاین‌مایر کنفرانسی درباره جنگ غزه را لغو کرد
  • علی‌اف: آذربایجان هرگز به اوکراین سلاح نمی‌دهد
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند