Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@11:03:05 GMT

کی کجا میره (12)؛ چه خبر از بازار سری آ؟

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۵۵۰۷

در پرونده نقل‌وانتقالاتی این هفته، مروری داشتیم روی عملکرد پنج تیم برتر سری آ در بازار تابستانی 2022

برنامه «کی کجا میره» آیتم ویژه طرفداری است که هر جمعه سوژه‌های جالب بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا را مورد بررسی قرار می‌دهد.

طرفداری | در دوازدهمین اپیزود کی کجا میره، به عملکرد پنج تیم مطرح سری آ تا این‌جای بازار نقل‌وانتقالات پرداختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلان که ستاره خط حمله‌اش را جذب کرد، حالا روی خرید یک مدافع مرکزی متمرکز خواهد بود و بازارش را خواهد بست. اینتر در حال حاضر ترکیبش را تکمیل و آماده فتح سری آ کرده اما هواداران این تیم به واسطه مشکلات مالی، نگران یک فروش بزرگ هستند. یوونتوس هم سه بازیکن بزرگ خریده اما هنوز حفره‌های مهمی در ترکیب تیمش دیده می‌شود. آاس رم به خوبی خودش را تقویت کرده و عملکرد ناپولی تا این‌جای بازار اصلا متقاعدکننده نبوده است.

تحلیل بازار سری آ تا میانه راه   قسمت‌های قبلی: کی کجا میره (1)؛ آینده بازیکنان آزاد چگونه رقم می خورد؟ کی کجا میره (2)؛ انقلاب در منچستریونایتد تن هاخ کی کجا میره (3)؛ قهرمان ایتالیا به دنبال تثبیت قدرت کی کجا میره (4)؛ گران‌ترین انتقالات نافرجام تابستانی کی کجا میره (5)؛ اقدامات فلورنتینو پرز برای ادامه حکمرانی بر اسپانیا و اروپا کی کجا میره (6)؛ بایرن مونیخ مشغول تجدید قوا است کی کجا میره (7)؛ بانوی پیر برمی‌خیزد کی کجا میره (8)؛ جالب‌ ترین هایجک ها در فوتبال اروپا کی کجا میره (9)؛ پایان عصر ریخت‌ و پاش بی‌ رویه در پاریس کی کجا میره (10)؛ خریدهای بزرگ با جیب خالی! کی کجا میره (11)؛ نگرانی هواداران لیورپول، نگرانی کلوپ نیست

اخبار داغ 

مربی برزیلی، تمرینات پرسپولیس را به دست گرفت / عکس فرشید اسماعیلی در قطر جراحی شد + عکس اختصاصی طرفداری پیر امریک اوبامیانگ گزینه جدید چلسی برای تقویت خط حمله پیتر فیشر: سادیو مانه کدام خری است؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کی کجا میره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره بزرگ دشت غذا در پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، جشنواره بزرگ دشت غذا به همت شهرداری منطقه ۱۸ تهران و انجمن آشپزان و سر آشپزان پایتخت در بوستان قائم تدارک دیده شده بود. در این رویداد غذا‌های بومی و محلی اقوام مختلف داوری و ۲۳ برگزیده انتخاب شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • نظام استکباری غرب با چالش بزرگ خیزش افکار عمومی روبه‌رو است
  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است
  • برگزاری جشنواره بزرگ دشت غذا در پایتخت
  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر
  • تساوی زشت؛ الگری و پیولی، دیگر بس است!
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!