Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات مسکن مهر به اعتبار بیشتری نیاز داریم، گفت: طی تماس تلفنی با سازمان ملی مسکن اعتبارات لازم تخصیص پیدا خواهد کرد.

محمد خدابخشی در بازدید از مسکن مهر الیگودرز با اشاره به مطالبات ساکنان منطقه، عنوان کرد: تکمیل مسجد مسکن مهر، ایمن سازی کانال ها و آسفالت معابر از جمله مطالبات ساکنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان ملی مسکن اعتبارات خوبی برای رفع مشکلات مسکن مهر تخصیص داد و اکنون پیمانکار مشغول کار است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: مسجد مسکن مهر تقریبا آماده شده، سرویس بهداشتی و آسفالت معابر نیز با توجه به آماده بودن زیرسازی در آینده نزدیک تکمیل  می‌شود.

خدابخشی با بیان اینکه برای رفع مشکلات مسکن مهر به اعتبار بیشتری نیاز داریم، افزود: طی تماس تلفنی با سازمان ملی مسکن اعتبارات لازم تخصیص پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: ملزم کردن تاکسیرانی برای ارائه خدمات به ساکنان مسکن مهر نیز توسط شهرداری انجام شده است،   با پیگیری شهرداری فرایند احداث ایستگاه آتش نشانی در دستور کار قرار گرفته است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع که کاربری فضای سبز دارد، برای احداث پارک در نظر گرفته شده است.

خدابخشی با اشاره به مجاورت مجموعه ورزشی کارگران با مسکن مهر الیگودرز عنوان کرد: تلاش ما این است که این مجموعه هر چه سریعتر تکمیل شود تا ساکنان مسکن مهر از آن استفاده کنند.

وی به مشکل برخی بلوک‌ها در مسکن مهر نیز  اشاره کرد و گفت: تعدادی از تعاونی ها به تعهدات  خود عمل نکرده‌اند، نصب آسانسور یکی از این تعهدات بوده که انجام نشده است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: رفع برخی مشکلات مسکن مهر از جمله نصب آسانسور  نیازمند همراهی ساکنان است، ما هم تلاش خود را انجام می‌دهیم تا از طریق پرداخت تسهیلات یا موارد دیگر مشکلات ساکنان مرتفع شود.

خدابخشی در پایان صحبت‌های خود گفت: با توجه به اینکه مجموعه مسکن مهر الیگودرز در بهترین نقطه شهرستان جانمایی شده است، در صورت ارائه خدمات قطعا جذابیت بیشتری برای ساکنان خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سازمان ملی مسکن مجلس شورای اسلامی محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی مسکن مهر الیگودرز مشکلات مسکن مهر سازمان ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۵۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر کل انتقال خون استان در دیدار با محمد رضا صباغیان، نماینده مردم شهرستان مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم، مروست در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتقال خون یزد به لحاظ خدمت رسانی، فنی و تخصصی و علمی جزو استان‌های برتر کشور است تصریح داشت: یزدی‌ها در زمینه اهدای خون در بین سه استان برتر کشور قرار دارند و در زمینه اهدای خون مستمر جزو برترین‌های کشور هستند.
دکتر سیدمحمدرضا آقائی میبدی از سازمان انتقال خون به عنوان یک سازمان حیاتی در جامعه یاد کرد و گفت: سازمان انتقال خون هیچ جایگزینی ندارد و تنها ارگان تامین کننده خون و فرآورده‌های خون سازمان انتقال خون می‌باشد.
آقائی ضمن تشریح گزارشی از وضعیت اهدای خون در شهرستان‌های مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مروست گفت: امیدواریم با مساعدت مسئولان به زودی مشکلات و موانع موجود در بحث اهدای خون مرتفع شود.
 محمد رضا صباغیان، نماینده مردم شهرستان مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم، مروست در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر بابت طرز نگرش توسعه اهدای خون در شهرستان‌ها گفت: مطالبه مردم شهرستان جهت اهدای خون یکی از کوچک‌ترین مطالبات آنهاست و این امری است که باید هر چه سریعتر پیگیری و همچنین مشکلات نیز با کمک استان و مسئولان شهرستان مرتفع شود.

دیگر خبرها

  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند