Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@00:48:06 GMT

نقد سلطان چاپ پول به دولت سیزدهم و پاسخ «رستم»

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۵۶۹۲

نقد سلطان چاپ پول به دولت سیزدهم و پاسخ «رستم»

به گزارش «تابناک»، نقد عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی دولت حسن روحانی به دولت سیزدهم در توئیتر با پاسخ‌های رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی مواجه شد.

رستم قاسمی در پاسخ به انتقاد‌های عبدالناصر همتی رئیس سابق بانک مرکزی در تویئتر نوشت:

عالیجناب! وقتی منبع اخبارتان BBC باشد، معلوم است که از اخبار صحیح مطلع نمی‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قریب یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن به‌انضمام واحد‌هایی که در هشت سالِ دولت شما قرار بود ساخته شود و نشد، همگی به دست ایرانیان در حال ساخت است و بنده هم سرباز مردمم. نفت ومسکن هم ندارد آقای ژنرال همتی!

عبدالناصر همتی در توئیتی انتقادی به عملکرد دولت سیزدهم نوشته بود:

صادرات عربستان، ترکیه و عراق اخیراً به ترتیب به ماهانه بیش از ۳۵، ۲۰ و ۱۱ میلیارد دلار رسیده است. فاصله اقتصاد ایران در حال عمیق‌تر شدن با همسایه‌ها است. دولت هم درگیر کالا برگ، سامانه‌های ثبت نام، قرعه‌کشی خودرو، سرعت اینترنت و تبدیل فرش‌های دفتر دولت به زیلو است!

گفتنی است، عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی دولت حسن روحانی که به دلیل رکوردشکنی‌های خود و دولت مورد حمایتش در چاپ پول، رشد نقدینگی، افزیش تورم، کاهش قدرت خرید مردم و گسترش فقر عنوان ابرسلطان چاپ پول را یدک می‌کشد، در مواقع مختلف عملکرد اقتصادی دولت سیزدهم را در شبکه‌های اجتماعی به نقد می‌کشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم امامزاده داوود عادل آذر شب های محرم عاشورا تاسوعا همتی بانک مرکزی دولت روحانی دولت رئیسی رستم قاسمی محرم امامزاده داوود عادل آذر شب های محرم عاشورا تاسوعا عبدالناصر همتی دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۵۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی

 

به گزارش تابناک، مصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی، اگر نمی توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

دیگر خبرها

  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی
  • مجلس به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • قالیباف به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • بانک مرکزی آرژانتین، نرخ بهره را کاهش داد
  • مجلس آتش‌بیار معرکه است!
  • بانک مرکزی آرژانتین نرخ بهره را به ۶۰ درصد کاهش داد