Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فروشگاه‌های روز کوثر شهرداری اصفهان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در اطلاعیه روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان آمده است: ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران با وفای ایشان، به اطلاع عموم شهروندان می‌رساند با توجه به فرا رسیدن ایام حزن اندوه، تاسوعا و عاشورای حسینی و به پاس حرمت این ایام، تمام فروشگاه‌های کوثر شهرداری اصفهان در روزهای شانزدهم و هفدهم مردادماه مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ساعت کاری تمام فروشگاه‌های کوثر در روز پانزدهم مردادماه مصادف با شب تاسوعا تا ساعت ۲۲ است و این بازارها به ارائه خدمات می‌پردازند.

کد خبر 593986

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بازارهای روز کوثر شهر تاسوعا و عاشورا مدیریت شهری شهرداری اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تاسوعا و عاشورای حسینی شهرداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۵۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد

مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان با حضور اعضای مجمع در سرای ورزش‌کاران در حال برگزار شد که حسینی آذرخوارانی با کسب ۱۲ رأی به عنوان رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان با حضور جواد محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مازیار ناظمی رئیس فدراسیون و اعضای مجمع از ساعت ۱۰:۱۵ در سرای ورزشکاران برگزار شد.

جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان پیش از آغاز مجمع با تاکید بر اینکه بعد از تلاش‌ها، پیگیری‌ها و برنامه‌های مدونی که تعیین شد امروز شاهد مجمع انتخاباتی صالحی خواهیم بود تا برنامه‌های دقیقی برای رشد و پیشرفت این ورزش به کمک هیئت و کمینه‌های آن داشته باشیم، اظهار کرد: استان ظرفیت خوبی در ورزش موتور سواری و اتومبیلرانی دارد. چند روز گذشته نمایشگاه خودروهای کلاسیک و موتور همچنین ضرفیت‌هایی که در پیست استان وجود دارد مبین ظرفیت بالای رشته اتومبیلرانی و موتورسواری در استان است. در جایی که پتانسیل و استعداد زیاد باشد و شرایط خاصی بر آن حاکم باشد اتفاقات و موارد خاص رخ می‌دهد و مدیریت آن باید ویژه‌تر باشد. می‌طلبد که همه اعضای آن جامعه با همدلی و وحدت مسیر بالندگی، پیشرفت و توسعه طی شود. قطعاً اتحاد بین جامعه این ورزش بود در ادامه موجب رقم خوردن اتفاقاً خاص خواهد شد.

وی افزود: دیدگاه اداره کل دیدگاهی حمایتی است و در نگاه دوم بعد نظارتی دارد. قطعاً پیگیر اتفاقاتی که موجب پیشرفت این رشته در استان می‌شود، خواهیم بود. امیدواریم خروجی این مجمع و انتخاب رئیس و هیئت رئیسه راه‌را برای ورزشکاران هموار کند تا با رفع مشکلات شاهد بالندگی و شکوفایی ورزشکاران، قهرمانان، داوران و مربیان باشیم. فدراسیون بسیار تسهیل‌گر است و مدیریت شخص مازیار ناظمی در فدراسیون و نظارتی که بر هیئت‌های استانی دارد قطعاً همراه ما خواهد بود تا بتوانیم اتومبیلرانی و موتور سواری را در استان گسترش دهیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: مدت قابل توجهی این هیئت ورزشی با سرپرست اداره می‌شد که زیبنده جایگاه این ورزش نبوده ولی همه عزیزانی که در ادوار گذشته مسئولیت داشته‌اند به نوبه خود برای خیاط و فعالیت این هیئت تلاش کرده‌اند. امیدوارم بعد از این مجمع همه یک صدا و یک دل بایستیم تا ورزش اتومبیلرانی و موتورسواری استان به بالاترین افتخارات برسد.

وی تاکید کرد: برگزاری مجمع و سروسامان گرفتن هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خوشایند تعداد زیادی که منافع و سودشان به خطر می‌افتد نیست.

این مجمع انتخاباتی با کاندیدایی سید مرتضی حسینی آذر خوارانی و ۱۵ رأی ماخوذه برگزار شد که حسینی آذرخوارانی با کسب ۱۲ رأی به عنوان رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان انتخاب شد.

کد خبر 750716

دیگر خبرها

  • انتخاب رئیس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان اصفهان
  • حسینی آذرخوارانی سکان‌دار هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا (ع)
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا(ع)
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • استقبال یک میلیون خانوار اصفهانی از کالابرگ الکترونیک
  • ۱۰۹ کشته و ۳۵۰۰ مجروح فقط در ۳ روز تعطیلی گذشته
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا