Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@18:13:32 GMT

حضور هزاران فلسطینی در نماز صبح جمعه مسجد الاقصی

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۵۷۴۳

حضور هزاران فلسطینی در نماز صبح جمعه مسجد الاقصی

هزاران فلسطینی از سراسر سرزمین های اشغالی فلسطین با حضور گسترده خود نماز صبح جمعه را در مسجد مبارک الاقصی اقامه کردند.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هزاران فلسطینی ساکن سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸، کرانه باختری و قدس اشغالی با حضور در محوطه ها و صحن های مسجد مبارک الاقصی، نماز صبح امروز جمعه را با شکوه هر چه تمام تر در این مکان مقدس به جای آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فلسطینیان از چندین ماه پیش در چارچوب کمپین «ندای فجر عظیم» و به منظور مقابله با طرح های شوم دشمن صهیونیستی علیه مقدسات اسلامی، خود را به مسجد الاقصی می رسانند و نماز صبح جمعه را در این مکان مقدس اقامه می کنند.

از سوی دیگر، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نسبت به موافقت رژیم صهیونیستی با تعرض شهرک ‌نشینان اشغالگر به مسجد الاقصی در روزهای شنبه و یکشنبه آینده هشدار داد.

«عبدااللطیف قانوع» سخنگوی جنبش حماس دیروز پنجشنبه تاکید کرد که دادن مجوز تعرض شهرک ‌نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی به مناسبت سالروز به اصطلاح تخریب معبد کذایی یهود، تجاوز و تعرضی جدید علیه این مسجد است که موجب تحریک احساسات ملت فلسطین و مسلمانان خواهد شد و ما نسبت به پیامدهای خطرناک آن هشدار می‌دهیم.

قانوع گفت که عموم ملت فلسطین را به حضور گسترده و پررنگ در مسجد الاقصی و مقابله با شهرک‌نشینان صهیونیست به منظور به شکست کشاندن توطئه‌های رژیم اشغالگر علیه این مسجد مقدس فرا می‌خوانیم.

سخنگوی حماس تاکید کرد که تعرض های بی‌وقفه شهرک‌نشینان اشغالگر به مسجد الاقصی هرگز سبب تغییر حقایق تاریخی و هویت اسلامی این مسجد مبارک نخواهد شد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت مسجدالاقصی رژیم صهیونیستی فلسطین خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت مسجد الاقصی نماز صبح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۵۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین میزبان رایزنی نمایندگان فتح و حماس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «لین جیان» سخنگوی وزارت خارجه چین امروز سه‌شنبه اعلام کرد که نمایندگان جنبش‌های فلسطینی فتح و حماس در پکن رایزنی کردند و بر تصمیم خود برای ادامه گفت وگو و تلاش برای وحدت نیروهای فلسطینی تاکید کردند.

وی دراین‌باره گفت: به دعوت چین، نمایندگان حماس و فتح اخیراً به پکن آمدند تا گفت‌وگوی عمیق و صریح داشته باشندو برای آشتی نیروهای فلسطین فلسطینی به گفتگوی عمیق و صریح تلاش ادامه دهند.

به گفته سخنگوی وزارت چین «دو طرف بر ادامه روند گفتگو و تلاش برای دستیابی به وحدت فلسطین در اسرع وقت توافق کردند.»

سخنگوی وزارت خارجه چین همچین گفت که دو طرف تمایل سیاسی خود را برای دستیابی به آشتی از طریق گفتگو ابراز کردند و هر دو طرف قدردانی عمیق خود را از حمایت چین از مردم فلسطین اعلام کردند.

کد خبر 6092968

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو و ادامه جنگ غزه
  • تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان همچنان ادامه دارد
  • چین میزبان رایزنی نمایندگان فتح و حماس
  • نتایج نشست مشترک جنبش فتح و حماس در چین چه شد؟
  • تظاهرات مجدد هزاران صهیونیست در تل آویو
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • هرج و مرج در شمال اراضی اشغالی و هجمه تند ضد مقامات صهیونیست
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه «نتانیاهو»