Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@18:42:57 GMT

پاسخ منفی به چلسی؛ اوبا در بارسا می‌ماند

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۶۱۷۶

پاسخ منفی به چلسی؛ اوبا در بارسا می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، تلاش‌های چلسی برای جذب بازیکن و تقویت تیمش در این پنجره نقل و انتقالاتی همچنان ادامه دارد اما به نظر می‌رسد که آنها باز هم موفق به خرید بازیکن مدنظرشان نخواهند شد. 
مدیران چلسی در هفته‌های اخیر بازیکنان بسیاری از جمله ژول کنده را برای تقویت این تیم در فصل آینده در نظر گرفتند اما تلاش‌هایشان برای خرید تعداد زیادی از این گزینه‌ها به نتیجه نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
چند رسانه اسپانیایی و انگلیسی روز گذشته مدعی شدند که این باشگاه در حال بررسی شرایط انتقال اوبامیانگ به استمفوردبریج است و قصد دارد از تجربه حضور این بازیکن در لیگ برتر انگلیس استفاده کند. 


این ستاره سابق آرسنال در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به بارسا ملحق شد اما بسیاری معقتد هستند که جذب روبرت لواندوفسکی از سوی بارسا باعث خواهد شد که او فرصت زیادی برای حضور در میدان نداشته باشد و شاید با جدایی از این باشگاه موافقت کند. 
بارسا همچنین ناچار است بخشی از دستمزدهای پرداختی‌اش را با فروش بازیکنانش کاهش دهد تا بتواند قرارداد بازیکنان جدید را به ثبت برساند و چلسی نیز امیدوار بود که با استفاده از همین شرایط بتواند اوبامیانگ را برای فصل جدید به خدمت بگیرد. 
اما روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو تاکید کرده که این مهاجم اهل گابن تصمیمی برای ترک نوکمپ وو بازگشت به لیگ برتر انگلیس ندارد و می‌خواهد فصل آینده هم با پیراهن بارسا به میدان برود. 
پیش از این نیز گفته شده بود که ژاوی هرناندز هم به شدت با جدایی اوبامیانگ مخالفت کرده و به مدیران بارسا اعلام کرده است که او باید در این تیم بماند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لالیگا لیگ برتر انگلیس نقل و انتقالات اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۶۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی عملکرد دفاعی چلسی در فصل جاری توسط جو کول / زیرنویس فارسی

صحبت های جو کول در خصوص عملکرد دفاعی چلسی در فصل جاری را مشاهده می کنید.

دانلود (9.6MB)

دیگر خبرها

  • پدر یان ماتسن: ما می‌خواهیم در دورتموند بمانیم؛ چلسی دیگر شرایط خوبی ندارد
  • ارزیابی عملکرد دفاعی چلسی در فصل جاری توسط جو کول / زیرنویس فارسی
  • شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است
  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • احیای کامل پیر امریک اوبامیانگ و رویای قهرمانی در لیگ اروپا
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است