Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس گفت: تدابیر ایمنی و تمهیدات لازم سازمان آتش‌نشانی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) در این شهر اتخاذ شده است.

به گزارش ایمنا، حسین عاشوری اظهار کرد: از آنجایی که مانند هر سال در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) شاهد حضور پرشور دسته‌های عزاداری و خیل عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام جهت اقامه عزا و شعائر دینی و مذهبی، در سطح شهر هستیم، با ازدحام جمعیت و بعضاً ترافیک در برخی خیابان‌ها و مسیرها مواجه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این رو برای آنکه خودروهای سازمان آتش‌نشانی در ترافیک معطل نشوند و در سریع‌ترین حالت ممکن به محل وقوع حوادث برسند، تمهیدات لازم لحاظ شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس خاطرنشان کرد: ناوگان خودرویی و آتش‌نشانان با استقرار هشت دستگاه خودروی آتش نشانی در هشت نقطه مختلف شهر و با حضور و آماده‌باش کامل آتش نشانان و مسئولان در سازمان آتش نشانی فردیس و ایستگاه‌های تابعه آماده خدمت رسانی هستند تا در صورت وقوع حوادث در سریع‌ترین زمان خود را به محل برسانند و اقدامات لازم را انجام دهند.

عاشوری تصریح کرد: در کنار تمام تلاش‌هایی که همکاران ما برای ایمنی شهروندان فردیس انجام می‌دهند، از عزاداران حسینی (ع) تقاضا داریم همانند همیشه همکاری لازم را با آتش نشانان داشته باشند و در صورت وقوع اتفاق، خونسردی خود را حفظ نموده و از محل حادثه فاصله بگیرند و سریعاً حادثه را به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی یا اکیپ‌های مستقر در مسیرهای عزاداران حسینی (ع) اطلاع دهند.

منبع: ایرنا

کد خبر 593998

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر شهرهاي ايران شهرداری شهرداری ها پروژه های شهری آتش نشاني شهرداری فردیس برنامه هاي شهرداري شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۶۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد

تسنیم نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار تهران از گرفتار شدن خودروها در گل و لای در بزرگراه خرازی خبر داد.

سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار تهران اعلام کرد: ساعت یک و سی دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه گرفتار شدن چند دستگاه خودرو داخل گل و لای ناشی از ریزش زیادی از حجم آب و گل و لای به خاطر بارش باران به آدرس انتهای بزرگراه شهید خرازی، ابتدای ورودی خیابان اردستانی به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: دو ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی ادامه داد: مشاهده می‌شود 3 دستگاه خودرو شامل یک دستگاه وانت مزاد، یک دستگاه سمند و یک دستگاه ام وی ام در گل و لای گرفتار شده بودند که البته سرنشینان پیش از گرفتار شدن از خودروها خارج شده بودند اما حجم گل و لای باعث شده بود که خودروها به حالت نیم واژگون دربیایند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار تهران تصریح کرد: با همکاری شهرداری منطقه خودروها خارج و به محل امن منتقل شدند و معبر بازگشایی شد و حوالی ساعت 5 بامداد محل  به  نیروهای شهرداری تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • نجات جوان کوهنورد با کمک آتش نشانی وامداد کوهستان
  • تصاویری از بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان