Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@02:17:09 GMT

واکنش خاص مارتین فورد به تحقیر هالک ایرانی

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۶۴۰۳

واکنش خاص مارتین فورد به تحقیر هالک ایرانی

مارتین فورد می‌گوید که پس از تحقیر شدن سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی در اولین مبارزه اش در داخل رینگ در مبارزه با گوریل قزاق، حس می‌کند توجیهش برای کنار کشیدن از مبارزه با ورزشکار فیک ایرانی درست بوده است.

چهار ماه پیش قرار بود مارتین فورد با سجاد غریبی مبارزه کند، اما پس از رویارویی این دو برای اولین بار در دبی، در ابتدا این مبارزه به تعویق افتاده و سپس به خاطر بیم از شرایط روانی هالک ایرانی، مارتین فورد از این مبارزه کنار کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فورد هنوز نتوانسته اولین مبارزه اش در رینگ را تجربه کند، اما هالک ایرانی چند شب پیش در دبی با تایتان قزاق روبرو شد و در حالی که حتی نتوانست یک مشت واقعی و موثر به سمت حریفش پرتاب کند، بارها مورد ضربات مشت سهمگین حریف قرار گرفته و در تمام مدت دو دقیقه مبارزه در راند اول در حال فرار از او و پشت کردن به حریف خود بود.

در انتهای راند اول بود که این مبارزه توسط داور متوقف شد، پس از اینکه ضربه هوک راست حریف بالاخره سجاد غریبی را به زانو درآورده و دست‌های او را از طناب آویزان کرد. بعد از این مسابقه بود که سجاد غریبی از طرفداران خود و مردم ایران به خاطر نمایش مضحکش در داخل رینگ عذرخواهی کرده و مدعی شد علاوه بر مشکلات اقتصادی، تنها دو هفته تمرین داشته است اگر چه به وضوح مشخص بود که وی حتی توانایی مشت زدن ساده مانند یک فرد معمولی را نیز ندارد. پس از اینکه مشخص شد نگرانی مارتین فورد در مورد فیک بودن و ناآمادگی هالک ایرانی برای مبارزه در رینگ درست بوده است، ورزشکار و بازیگر بریتانیایی در پیامی نوشت که امیدوار است حریف سابقش کمکی که نیاز دارد را دریافت کند.

مارتین فورد در این باره نوشت: «می توانم سرم را بالا نگه دارم و با افتخار. تنها لازم است مبارزه را ببینید تا درک کنید که دقیقاً چرا من از مبارزه با او کنار کشیدم. امیدوارم کسانی که سعی داشتند این مبارزه انجام شود بعد از مسابقه نیز کنار او باشند و از او حمایت کنند. برای من، ترجیح می‌دهم کنار بکشم و خطر ترسو خطاب شدن را به جان بخرم تا این احتمال وجود داشته باشد که در صورت مبارزه مان همان اتفاقی بیفتد که برای این بچه رخ داد».

فورد در ادامه واکنش خود به شکست سجاد غریبی نوشته است: «هیچ راهی وجود ندارد که او می‌توانست برای این مبارزه آماده باشد و همه کسانی که در این ماجرا دست داشته اند باید از خود سوال کنند و مسئولیت عواقب اتفاقات و واکنش‌های بعدی را بپذیرند. این سرگرمی نیست، این اذیت و آزار و سوء استفاده از انسانی است که به وضوح دچار توهم شده». طرفداران ورزش‌های رزمی و بوکس در شبکه‌های اجتماعی بعد از دیدن نمایش شوکه کننده سجاد غریبی در مبارزه با گوریل قزاق، به این نکته اشاره کرده اند که در صورت مبارزه سجاد غریبی با مارتین فورد، اوضاع می‌توانست بسیار وخیم‌تر و تحقیرآمیزتر باشد، با توجه به اینکه فیزیک مارتین فورد بسیار حجیم‌تر از سجاد غریبی و گوریل قزاق بوده و قدرت بدنی و مهارت بالاتری در ورزش‌های رزمی داشته و سال هاست در این زمینه تمرین داشته است.

این در حالی است که گوریل قزاق دستکم ۳۰ کیلوگرم سبک‌تر و دستکم ۱۰ سانتیمتر نیز کوتاه‌تر از سجاد غریبی بود و در تمام طول راند اول مبارزه به حریف خود حمله می‌کرد و برای لحظه‌ای به او فرصت عرض اندام نداد. یکی از کاربران خطاب به مارتین فورد نوشته است: «احترام فراوان برای مارتین فورد به خاطر اینکه از مبارزه با هالک کنار کشید. تازه مبارزه هالک و گوریل را دیدم… اوه… شوکه کننده بود. درک نمی‌کنم چرا خودش را در چنین شرایطی قرار داد. برایش متاسفم که حس می‌کند باید چیزی را ثابت کند». دیگری نوشته است: «مارتین فورد به شکلی واقعی این پسر را نابود می‌کرد» و یکی دیگر نوشته است: «بسیار خوشحالم که با مارتین فورد مبارزه نکرد. مارتین فورد با یک ضربه او را می‌کشت».

بیشتر بخوانید:

اختلاف سردار آزمون و طارمی بیشتر شد شما به‌جای بهروز عطایی؛می‌توانستید کسی را خط بزنید؟ پیروزی پرگل استقلال با سیستم مورد علاقه ساپینتو

257 251

کد خبر 1658814

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بوکس هالک ایرانی مارتین فورد سجاد غریبی گوریل قزاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۶۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «فتح موعود» و تحقیر نیروی دریایی آمریکا

یمن در حمایت از غزه با آغاز حملات خود در ۳۱ اکتبر و انجام ده‌ها عملیات پس از آن، تلاش‌های آمریکا و انگلیس را برای شکستن محاصره تحمیل شده بر رژیم صهیونیستی در سراسر دریای سرخ ناکام گذاشت و این عملیات حتی از ناکام گذاشتن این تلاش‌ها فراتر رفته و صنعا در پی حماقت ائتلاف آمریکایی با انجام حملات به مناطق مختلف یمن، کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی را نیز به دایره اهداف خود افزود تا به نوعی این غول‌های نظامی را تحقیر و بازدارندگی را به آنها تحمیل کند.

به گزارش ایسنا، سایت انصارالله یمن در یادداشتی در این باره نوشته است: عملیات نظامی ارتش یمن تحت عنوان «فتح موعود» با هدف قرار دادن ناوگان دریایی رژیم صهیونیستی و کشتی‌های در حال حرکت به سمت بنادر فلسطین اشغالی تشدید شد و طی برهه اخیر شاهد مجموعه‌ای از حملات منحصر به فرد در مناطق مختلف دریای سرخ و دریای عرب و همچنین در اقیانوس هند بودیم و اخیرا نیز نیروی هوایی یمن به واسطه یک موشک زمین به هوا پهپاد آمریکایی MQ۹ را رهگیری و سرنگون کرد و علاوه بر این موارد حملات موشکی نیز به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین انجام شده است.

نیروهای مسلح یمن با حملات مستمر خود تأکید می‌کنند که در دفاع از یمن و در تأیید موضع خود در قبال حمایت از ملت مظلوم فلسطین به اقدامات نظامی بیشتر علیه تمام اهداف متخاصم ادامه می‌دهند و در همین راستا تلاش مستمری برای گسترش و تقویت عملیات در اقیانوس هند وجود دارد و این عملیات‌ها به شکلی است که طبق گفته «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله یمن هرگز در ذهن و محاسبات آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها و صهیونیست‌ها و شاید هیچ یک از کشورهای جهان جای نداشت.

پهپاد ساقط شده ام‌کیو-۹

بر اساس محاسبات صورت گرفته، میزان عملیات هدف قرار دادن کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی معادل هر دو روز یک کشتی است و همین مسئله منجر به کاهش حضور نیروی دریایی آمریکا شده و بسیاری از ناوهای آن عقب‌نشینی کرده و در حومه دریای سرخ مستقر شده‌اند.

این وقایع به وضوح نشان دهنده قدرت جبهه دریایی یمن و ضعف نیروهای آمریکایی در حفاظت از ناوبری رژیم صهیونیستی در صحنه عملیات است. آمریکا حتی مجبور شد بخشی از نیروهای دریایی خود را خارج کند و طبق گزارش‌های رسانه‌ای، این حملات منجر به افزایش فشار بر رژیم اشغالگر، خسارات قابل توجه به اقتصاد آن، افزایش ۳۰۰ درصدی هزینه‌های حمل و نقل کانتینری در انگلیس و همچنین تأخیر بیش‌ از حد در تحویل کالا و اثرات و پیامدهای منفی دیگر شده است.

 موارد فوق به وضوح نشان دهنده موفقیت یمن در تحمیل معادله بازدارندگی موثر و حمایت موثر از فلسطین در زمینه مقابله با رژیم صهیونیستی است.

سرهنگ «مجیب شمسان» کارشناس نظامی یمنی در سخنانی در این باره با تایید اینکه این تشدید در عملیات یمن نشان دهنده توسعه توانمندی‌ها و وضعیت هوشیاری کامل نیروهای مسلح این کشور در رصد آب‌های سرزمینی است، خاطرنشان کرد: آمریکا در مقابله با چالش‌ها در دریای سرخ و دریای عرب با شکست بزرگی مواجه شد.

توقیف کشتی اسرائیلی توسط ارتش یمن

وی در گفت‌وگو با پایگاه خبری العهد، افزود: آمریکا به‌طور محسوسی در درک خطرات و پیامدهای احتمالی تشدید تنش در منطقه ناکام ماند و بخشی از این شکست ناشی از نفوذ لابی صهیونیست بر تصمیم‌گیری آمریکاست. این ناکامی باعث شد آمریکا گزینه‌ها و اعتبار خود را در منطقه از دست بدهد و در مقابل موقعیت یمن به عنوان یک نیروی تأثیرگذار در منطقه تقویت شود.

وی گفت: آمریکا و متحدانش هر روز در دریای سرخ با یک رسوایی مواجه می‌شوند و آنها در تمام سطوح به معنای واقعی کلمه شکست خورده‌اند و خروج ناوهای آمریکایی از دریای سرخ نشان دهنده رسوایی بزرگ آنها در برابر جهان است.

شمسان اضافه کرد: آمریکا علی‌رغم آگاهی از خطرات و پیامدهای تبدیل منطقه به منطقه تقابل و درگیری نظامی، دریای سرخ را به منطقه درگیری نظامی در نتیجه نفوذ لابی صهیونیسم به  تصمیم‌گیری غرب تبدیل کرد و این اتفاق به  از بین رفتن «حیثیت» باقی مانده آمریکا منجر خواهد شد.

این کارشناس نظامی یمن خاطرنشان کرد: تأثیر عملیات نظامی مستمر یمن، آمریکا را به بن‌بست واقعی و از دست دادن گزینه‌ها در بالاترین سطوح رسانده است و به این ترتیب آمریکایی‌ها به یک بن‌بست رسیدند و با توجه به اینکه همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایی که در این منطقه به کار گرفته بود، اما نه در سطح بازدارندگی، نه در سطح شکستن تصمیم قاطع یمن و نه در سطح محدود کردن اثربخشی و تأثیر عملیات نظامی، یا محدود کردن توانایی‌های یمن موفق به دستیابی به هیچ یک از اهدافش نشد.

تجمع مردم یمن در حمایت از فلسطین

وی ادامه داد: نزدیک‌ترین راه برای حفظ آنچه از «آبروی» آمریکا آن باقی مانده بود، توقف تجاوز و محاصره غزه بود، اما از سوی لابی صهیونیستی برای ادامه این رویارویی که نتایج آن از دست دادن «حیثیت» باقی مانده بود، تحت فشار قرار گرفت.

شمسان در پایان گفت: امروز رویارویی با آمریکایی‌ها به سطح بسیار پیشرفته‌ای رسیده است و آمریکا و غرب علی‌رغم بسیج کامل اما نتوانستند موشک‌های یمنی را رهگیری کنند و موفق به متوقف کردن عملیات‌هایی که به طور دقیق به اهداف خود چه در دریای سرخ و دریای عرب و چه در اقیانوس رسیدند، نشدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • عملیات «فتح موعود» و تحقیر نیروی دریایی آمریکا
  • مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • واکنش یک چهره‌ی سیاسی به تاریخ‌سازی دختر دونده ایرانی
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • فرستاپن: استون مارتین به دنبال قهرمانی با آلونسو است
  • واکنش کاربران ایرانی به خیانت اردن
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • از این بردها زیاد داشتم | سرمربی پرسپولیس را نباید تحقیر کنیم