Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی میلان برای دفاع از عنوان قهرمانی سری آ انگیزه‌های زیادی دارد

استفانو پیولی برای جذب شارل دکتلار از دیووک اوریگی، مهاجم جوان تیمش مشورت خواسته بود و متوجه شد که این هافبک تهاجمی بلژیکی، بازیکنی شبیه به کاکا و کای هاورتس است.

طرفداری | استفانو پیولی، سرمربی میلان که توانست فصل گذشته این تیم را پس از یازده سال قهرمان سری آ کند، برای موفقیت در فصل پیش رو نیز جاه‌طلب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیولی در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت از انگیزه‌اش برای دفاع از عنوان قهرمانی سری آ و رقابت نزدیک بر سر این عنوان صحبت کرد:

برای قهرمانی به استعداد نیاز دارید و برای تکرارش، به شخصیت بزرگ. یک سال پیش نه تنها باور داشتیم که می‌توانیم عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم بلکه از همان روز اول فکر می‌کردیم توانایی قهرمان شدن را داریم. امسال انگیزه دادن به تیم آسان‌تر خواهد بود. الان ما انگیزه، اشتیاق و میل به پیشرفت داریم. برای دفاع از عنوان قهرمانی‌مان خواهیم جنگید و می‌خواهیم در لیگ قهرمانان بهتر کار کنیم. یک فصل سخت و طولانی دیگر در پیش است که رقابت نزدیک‌تر خواهد بود. قهرمانی با امتیاز بالا خیلی سخت خواهد بود زیرا تیم‌های مدعی زیادی وجود دارند که از یک‌دیگر امتیاز خواهند گرفت. آتالانتا نگرانم می‌کند چون اولین باری است که آن‌ها در تورنمنت اروپایی حضور ندارند و هفته‌ای یک بار بازی می‌کنند. حتی تیم‌هایی مثل فیورنتینا که آمادگی بالایی دارند نیز می‌توانند دردسرساز شوند. 

پس از کش‌وقوس‌های فراوان و حدود دو ماه مذاکره، شارل دکتلار به میلان پیوست. استفانو پیولی در خصوص اضافه شدن این بازیکن 21 ساله به ترکیب تیمش گفت: 

او استعداد بالایی دارد و استعدادش از نحوه کنترل توپش مشخص است. دکتلار بازیکنی است که تماشاگرپسند بازی می‌کند. اوریگی به من گفت دکتلار ترکیبی از کاکا و هاورتس است. انتظارات مهمی از شارل خواهیم داشت اما باید به او فرصت بدهیم. طی دو یا سه سال آینده، دکتلار می‌تواند بازیکنی درجه یک در سطح اروپا باشد.  

زلاتان ابراهیموویچ به دلیل جراحی زانویش حدود هشت ماه دور از میادین خواهد بود و پیولی این مصدومیت شدید ستاره سوئدی تیمش را در اثر فداکاری برای تیم عنوان کرد: 

زلاتان در ترکیب نیست اما همراه تیم چرا. او همیشه با همه تیم در ارتباط است. زلاتان قهرمانی است که می‌تواند تفاوت را رقم بزند. در پایان فصل گذشته، او فداکاری‌های عجیبی انجام داد که مردم از آن خبر ندارند اما او فقط یک ربع می‌توانست تمرین کند. زلاتان از نظر فنی و هوش برتر است اما مهم‌تر از همه، او هنوز برای برنده شدن عطش دارد. زلاتان از اواسط آگوست به میلانلو می‌آید تا روند درمانی‌اش را پیگیری کند.   

پیولی از تیم نقل‌وانتقالات میلان درخواست دو خرید جدید دارد و به تمجید از یاسین عدلی، هافبک جوان تیمش پرداخت: 

یاسین عدلی بازیکن باهوشی است و همیشه پاس روبه‌جلو می‌دهد. او به خوبی آماده شده و در حال جاافتادن در تیم است. گاهی اوقات عدلی حرکات اضافه دارد اما خیلی سریع یاد می‌گیرد. نقل‌وانتقالات؟ روی کاغذ، در دو پست دفاع و هافبک باید بازیکن بگیریم. ما در میلان به دو شخصیت از بازیکنان نیاز داریم؛ باهوش و سریع.  

اخبار داغ 

مربی برزیلی، تمرینات پرسپولیس را به دست گرفت / عکس فرشید اسماعیلی در قطر جراحی شد + عکس اختصاصی طرفداری پیر امریک اوبامیانگ گزینه جدید چلسی برای تقویت خط حمله پیتر فیشر: سادیو مانه کدام خری است؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: استفانو پیولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۶۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشق عشق فداکاری در مدرسه روستایی در زفره

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ خانم عالم یکی از معلمان اصفهان است که به مدرسه روستای زفره منتقل می‌شود و، چون تعداد دانش آموزان مدرسه روستا به حد مجاز نمی‌رسید و کلاس‌ها چند پایه می شد، دو فرزند خود را هم به روستا می‌برد و در مدرسه روستایی ثبت نام می‌کند تا تعداد دانش آموزان روستا تکمیل شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حالا خانم عالم ۳ سال است که به خاطر دانش آموزان ساکن روستای زفره شده است.
در استان اصفهان بیش از ۷ هزار معلم در روستا‌ها تدریس می‌کنند.

دیگر خبرها

  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • اولین واکنش پیولی به توافق با ناپولی و اعتصاب هواداران افراطی میلان
  • روز یادبود آتش‌نشانان ۱۴۰۳ +تاریخچه و پوستر Firefighters’ Memorial Day
  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!
  • مشق عشق فداکاری در مدرسه روستایی در زفره
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • مدرسه‌ای با یک معلم و یک دانش آموز
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • قهرمانی میلان در سری آ ایتالیا با برتری 1-0 مقابل آاس رم (2004/5/2) / فیلم