Web Analytics Made Easy - Statcounter

در همایش شیرخوارگان حسینی در مصلای شهرستان چهارباغ استان البرز یک هزار قوطی شیرخشک بین کودکان شیرخوار این شهرستان توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ در همایش شیرخوارگان حسینی در مصلای شهرستان چهارباغ استان البرز یک هزار قوطی شیرخشک بین کودکان شیرخوار این شهرستان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پاسدار حسین حسنیان ️فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چهارباغ روز جمعه (۱۴ مرداد ماه) در حاشیه این همایش در گفتگو با "تیتریک" از افراد خیر، بسیجیان نیکو سرشت و دیگر دست اندرکارانی که در تهیه و توزیع این محموله شیر خشک مشارکت فعال داشتند، تشکر کرد.

وی ادامه داد: شهادت کوچکترین سرباز عاشورای حسینی، حضرت علی‌اصغر (ع) بیانگر سندی واضح از حقانیت امام حسین (ع) است.

حسنیان افزود: مراسم شیرخوارگان حسینی یکی از سنت‌ های دینی، اسلامی و شیعی ما مسلمانان است که همه ساله در کشورهای مسلمان برگزار می شود.

وی این مراسم را نمایانگر واقعه عاشورای حسینی عنوان کرد و گفت: برگزاری این مراسم تداعی‌کننده محکومیت کودک‌ کشی و جنایات دشمنانی همچون آل‌سعود در کشتار کودکان بی‌گناه کشور تحت ستم یمن است.

فرمانده سپاه شهرستان چهارباغ ترویج فرهنگ شیرخوارگان حسینی را اقدامی زیربنایی برای تربیت و هدایت نسل‌های آینده به سمت استکبار ستیزی و ظلم‌ستیزی عنوان کرد.

حسنیان در خاتمه گفت: اگر امروز دشمنان ما از برگزای سنت حسنه عزاداری ایام محرم وحشت دارند، صرفا به خاطر مطرح شدن واقعیت های عاشورای حسینی و تداوم مبارزه مردم تحت ستم با مستکبرین جهانخوار در سراسر گیتی تا برقراری عدل الهی است.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

کلیدواژه: شیرخوارگان حسینی شهرستان چهارباغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۶۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی عصر شنبه در دیدار با جمعی از کارگران و نمایندگان تشکل‌های کارگری و مدیران جامعه کار و کارگر استان البرز ضمن تبریک ایام مطرح کرد: تکریم کارگر تکریم خداست زیرا خدای تعالی اولین کارگر عالم هستی است.

وی با اشاره به اینکه ۱۴۰۰ سال پیش دین اسلام جایگاه و اهمیت ویژه‌ای را برای کارگران قائل شده اما هنوز به خوبی به آنها پرداخته نشده است، افزود: در فرهنگ دینی ما که برآمده از قرآن و عترت است، آیات و روایات فراوانی در رابطه با کار، کارگر و کارفرما آمده که این نشان از اهمیت حفظ عزت و کرامت کارگران دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدارهای متمادی با کارگران آن بیانات را بسیار کامل، جامع، دقیق و تبیینی خواند و با اشاره به شعار سال تاکید کرد: امور مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به بعضی از موانع رشد تولید در کشور که نتیجه آن تورم و نبود امنیت شغلی برای کارگران است، قوانین دست و پاگیر اداری، عدم توزیع عادلانه، واردات بی رویه و … را از جمله آنها دانست و بیان کرد: مطالبات کارگران در جلسات مختلف با مسؤولان کشوری و استانی انتقال داده و پیگیری می‌شود.

کد خبر 6090341

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد
  • سیل ۱۰ روزه در ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان/ نزدیک به ۵۶ هزار نفر امدادرسانی شدند
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برپا شد
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول