Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@09:42:34 GMT

سومی پینگ پنگ باز قمی، در مسابقات جایزه بزرگ جوانان

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۶۷۶۹

سومی پینگ پنگ باز قمی، در مسابقات جایزه بزرگ جوانان

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، اولین دوره مسابقات جایزه بزرگ جوانان ایران، یادبود شهدای ورزشکار استان قم، عصرروز گذشته سیزدهم مردادماه به میزبانی خانه پینگ پنگ استان قم و با حضور ۹۲ شرکت کننده از ۱۸ استان برگزار شد.

در پایان این مسابقات، پویا جوادی از استان قزوین به مقام قهرمانی رسید و جایزه دو میلیون و پانصد هزار تومانی را دریافت کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامران کریمی نفر اول تیم ملی نوجوانان ایران از استان کردستان نیز نائب قهرمان شد و صاحب جایزه یک میلیون و پانصد هزار تومانی شد. 

همچنین سید علی سجادیان از استان قم و آریا کوچکی از استان مرکزی، به عنوان مشترک سومی رسیدند و جوایز ۶۰۰ هزار تومانی دریافت کردند.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۶۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران

دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده و در دومین روز خود در حال پیگیری است.

تیم دوومیدانی ایران که با ۹ ورزشکار عازم این رقابت‌ها شده است، در دومین روز این مسابقات موفق شد به دومین مدال خود دست پیدا کند.

مهدی هفت‌چشمه در رقابت ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۶۶.۶۴ متر در جایگاه دوم ایستاد و به مدال نقره دست پیدا کرد.

علی سروری دیگر نماینده ایران در این ماده نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از مدال کوتاه ماند.

پیش از این نازنین فاطمه عیدیان در ماده دوی ۴۰۰ متر مانع اولین مدال طلای تیم ایران در این مسابقات و همچنین اولین مدال طلا دختران دوومیدانی ایران در قهرمانی جوانان آسیا را به دست آورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • کتک‌کاری وحشتناک در مسابقات لیگ جوانان تهران (فیلم)
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • دو بازی ایرانی نامزد جایزه MENA Games Industry شدند
  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور