Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمال یزدی روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای خرید هر دستگاه آمبولانس نیاز به سه میلیارد تومان و همچنین برای خرید موتور آمبولانس نیاز به تامین  ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار است.

وی با بیان ماموریت شب گذشته اورژانس ۱۱۵ میبد اظهار کرد: ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفته شد و درخواست کمک برای نجات جان مادری مبتلا به تومور مغزی شد ، وی به علت ازدحام جمعیت مراسم عزاداری سنتی در امامزاده سید صدرالدین قنبر دچار تشنج شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شبکه بهداشت و درمان میبد اضافه کرد: همکاران در پایگاه هفت تیر در چند قدمی امامزاده در حال انجام ماموریت بودند ، بنابراین بلافاصله از پایگاه مرکزی یخدان کمتر از ۴ دقیقه و ۳۰ ثانیه به میدان هفت تیر رسید که به علت ترافیک پایانی مراسم عزاداری حدود هفت دقیقه در ترافیک ماند و تکنسین اورژانس با طی کردن حد فاصل خیابان تا داخل سید قنبر ساعت ۴۳ دقیقه بامداد بر سر بالین بیمار رسید.

این مسئول تصریح کرد: خودم  در محل حادثه حضور داشتم متاسفانه زمان انتقال بیمار به بیمارستان به علت شدت ترافیک و پارک نابجای وسایل نقلیه موجب صرف زمان زیادی برای خروج آمبولانس از امامزاده شد و این در حالی است که ثانیه‌ها نجات بخش جان  یک انسان است.

وی همچنین با شرح مشکلات یکی از ماموریت‌های اورژانس یک روز مانده به ماه محرم در زمان برگزاری مراسم نخل برداری در خیابان سعیدی خاطرنشان کرد : برای خدمت رسانی به موقع به بیماران در زمان شدت ترافیک در شهر نیز نیاز  به خرید موتورآمبولانس با کمک مسئولان و خیرین شهرستان است.

رییس شبکه بهداشت و درمان میبد در ادامه از خیرین سلامت برای شرکت در پویش کریمانه برای ساخت پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ دعوت کرد.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی میبد با ۲ پایگاه شهری و یک پایگاه جاده‌ای در منطقه «نیوک » بخش ندوشن و حدود ۲۰ نیروی کارشناس فعالیت دارد ، همچنین عملیات اجرایی یک  مرکز اورژانس بخش بفروییه در آبان ماه سال ۹۹  آغاز شد.

میبد شامل سه بخش مرکزی ، ندوشن و بفروییه است و مرکز  این شهرستان ۱۰۷هزار نفری در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها میبد یزد مراسم عزاداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میبد یزد مراسم عزاداری میبد یزد مراسم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۶۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار

 زمین این پایگاه به مساحت ۳۰۰ متر مربع از سوی اهالی روستای حسن قشلاق به دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان اهدا شده است.

مجتبی فیض الهی فرماندار بهار همچنین گفت: پایگاه جاده‌ای فوریت‌های پزشکی روستای حسن قشلاق در زیربنای ۱۲۰ متر مربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

فرماندار بهار با بیان اینکه توسعه پایگاه‌های امداد و نجات در راه‌های پررفت و آمد روستایی از مطالبات روستاییان است، گفت: با توجه ویژه دولت سیزدهم شاهد توسعه روزافزون پایگاه‌های بهداشتی و درمانی از جمله پایگاه‌های جاده‌ای امداد و نجات هستیم که ایجاد آنها نقش مهمی در کاهش تلفات سوانح و حوادث دارد.

فیض الهی گفت: پایگاه جاده‌ای روستای حسن قشلاق پس از تکمیل و بهره برداری برای خدمات رسانی به مسیر‌های ارتباطی روستا‌های همجوار فعالیت خواهد داشت.

شهرستان بهار در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز استان همدان و در مسیر استان‌های غربی کرمانشاه و کردستان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • کمبود آمبولانس بزرگترین چالش اورژانس کشور است
  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد