Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه بایرلورکوزن آلمان عاشق اسب سواری است و به همین خاطر چندین اسب مسابقه ای دارد.

ستاره ایرانی اخیرا یک اسب خریداری کرد و در استرالیا زیرنظر میشل پین یکی از مربیان مشهور گذاشت تا برای مسابقات بین المللی آماده شود.

در همین زمینه یکی از اسب های آزمون روز گذشته اولین قهرمانی خود در استرالیا به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین زمینه سایت «racing»، نوشت: سردار آزمون، ستاره فوتبال ایران، روز پنجشنبه اولین برد خود را به عنوان مالک اسب در استرالیا جشن گرفت، پس از اینکه اسب آموزش دیده او توسط میشل پین قهرمان شد.

پین در مورد شراکت با سردار آزمون، گفت: "این اولین جایزه من برای این مالک است که به یک دوست بسیار خوب تبدیل شده است. سردار آزمون یک بازیکن فوتبالیست در اروپا است. من بسیار مفتخرم که یک قهرمانی برای او به دست آوردم، این یک سفر طولانی بود و ما کمی بدشانس بودیم.

وی درباره نحوه آشنایی اش با مهاجم تیم ملی ایران، گفت: ما در اینستاگرام با هم دوست شدیم و شروع به چت کردیم، او عاشق مسابقه اسب دوانی است و پشتیبان بزرگی است و برای من عالی بوده است. آنها عاشق مسابقه اسب دوانی هستند و قهرمانی اول برای او امروز عالی است.

این مربی اسب از خرید اسب  ۱۵ میلیارد تومانی آزمون پرده برداشت و گفت:  او اولین خرید خود را در مسابقات استرالیا در سال ۲۰۲۰ انجام داد، زمانی که در نمایشگاه  ۲۰۲۰ به قیمت نیم میلیون دلار، یک کلت فرانکل خرید.

منبع: فارس لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر سردار آزمون اخبار ورزشی اخبار مرتبط درخشش سردار آزمون در اولین بازی فصل ۱۴۰۱/۵/۸ تمجید ویژه از عملکرد سردار آزمون ۱۴۰۱/۵/۴ افت ارزش ستاره فوتبال ایران در آلمان/ ضرر ۳ میلیون یورویی سردار آزمون ۱۴۰۱/۵/۳ سردار آزمون حکم بازداشت امین فردین را منتشر کرد + عکس ۱۴۰۱/۵/۲ سردار آزمون با قرارداد ۲ ساله به استقلال پیوست ۱۴۰۱/۵/۱ سردار آزمون والیبالیست شد! + عکس ۱۴۰۱/۴/۳۰ آخرین ویدیو ها ایران و آمریکا هر دو خواهان احیای برجام هستند ۱۴۰۱/۰۵/۱۴ ۱۳:۲۳ آتش سوزی ناگهانی در پمپ بنزین / مهارت خیره کننده کارمند جایگاه و جلوگیری از فاجعه + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۴ ۱۲:۰۵ تصاویری تکان دهنده از آتش زدن یک خانه توسط چند مهاجم در تهران + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۴ ۱۱:۳۰ اولین تصاویر از زنده ماندن یک ملوان، ۱۶ ساعت بعد از غرق شدن قایق + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۴ ۱۰:۳۵ نجات لحظه آخری پدر و دختر از یک تصادف مرگبار + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۴ ۰۸:۵۳ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۳:۴۶ رونمایی از اسب ۱۵ میلیاردی آزمون تا اولین قهرمانی در استرالیا ۱۳:۳۹ یک مقام اروپایی: برای نهایی کردن متن توافق در وین هستیم ۱۳:۳۵ ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور ۱۳:۳۳ سامانه مودیان به تنهایی برای شناسایی فرار مالیاتی کافی نیست ۱۳:۲۹ برنامه ساخت اپلیکیشن اندروید بدون برنامه نویسی ۱۳:۲۳ ایران و آمریکا هر دو خواهان احیای برجام هستند ۱۳:۰۸ وزارت ارتباطات بسته اینترنتی رایگان به خبرنگاران می دهد ۱۲:۴۳ تمسخر مهاجم پرسپولیس از سوی پیشکسوت جنجالی + عکس ۱۲:۳۹ علائم و خطراب کم آبی در بدن نوزادان + عکس ۱۲:۳۵ یک میلیارد دلار ارز دولتی برای واردات خودرو یعنی رانت و فساد ۱۲:۱۶ آب باران در هیچ کجای جهان آشامیدنی نیست ۱۲:۰۱ دلایل و راهکار‌های بالا نیامدن گوشی ۱۱:۵۹ دستاورد کنفرانس بین المللی تکنوبلاک چه بود؟ ۱۱:۵۵ یک ریال هم در صندوق ملی مسکن پول نیست ۱۱:۲۷ سرقت اطلاعات با استفاده از تلگرام و واتساپ فیک! ۱۱:۲۴ خطر گرما برای بیماران قلبی ۱۱:۲۲ برخورد صاعقه به برج ساعت در مکه + عکس ۱۱:۱۷ آنتی بادی مالاریا خطر عفونت را کاهش می دهد ۱۱:۱۳ لاوروف: طرح آمریکا برای اصلاح برجام غیرقابل قبول است ۱۱:۰۵ واشنگتن: زمان برای تهران در حال سپری‌ شدن است ۱۱:۰۴ اوج مصرف را بدون خاموشی پشت سر گذاشتیم ۱۰:۵۷ کرایوتراپی یا سرما درمانی؛ فواید و مضرات ۱۰:۴۲ ۶ راه برای مدیریت دیابت نوع ۲ بدون انسولین ۱۰:۲۲ آیا می توانیم از اطلاعاتمان در اینترنت محافظت کنیم؟ ۱۰:۱۷ تَرک ها و تصاویر «امیرچخماق» پس از سیل ۱۰:۰۱ راه های حذف ایمیل قدیمی بدون از دست دادن اطلاعات ۰۹:۴۷ آپارتمان های ۷۰ متری جنوب تهران چند؟ ۰۹:۳۸ هوای تهران قابل قبول است ۰۹:۳۴ دستمزد پایین باعث زوال سریعتر حافظه می شود ۰۹:۲۴ ترس از رکود اقتصادی نفت را ارزان کرد ۰۹:۲۲ عواقب کم خوابی برای سلامت کودکان ۰۹:۱۸ محدودیت های ترافیکی ایام محرم در جاده های شمال ۰۹:۰۹ جیمز وب تصویری از دورترین ستاره را ثبت کرد ۰۹:۰۵ قیمت طلا به بالاترین رقم طی یک ماهه گذشته رسید ۰۹:۰۲ میلیون ها حساب توییتر در معرض خطر حمله سایبری ۰۸:۵۹ ۸ نکته ای که باید در مورد برخورد سیارک ها با زمین بدانید ۰۸:۴۸ نحوه حذف میانبر‌ها از روی صفحه دسکتاپ در رایانه ۰۸:۴۴ چگونه برای خرید کالا وام فوری از بانک ملی بگیریم؟ ۰۸:۴۲ دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور امروز منتشر می شود ۰۸:۳۹ ۵ عادت روزانه برای تقویت سلامت روان ۰۸:۲۷ هشدار هواشناسی؛ احتمال سیلاب ناگهانی در ۱۹ استان ۰۸:۱۴ بیماران زمینه ای، عمده بستری های کرونا در پایتخت / احتمال افزایش موارد بیماری در روزهای آتی ۰۷:۳۰ مقایسه هزینه های سفر زمینی و هوایی به کربلا و نجف ویژه عاشورا و تاسوعای حسینی ۰۷:۲۷ آشنایی با اعمال مخصوص شب هفتم محرم الحرام ۰۲:۴۷ دانلود نوحه و مداحی برای شب هفتم محرم ۱۴۰۱ ۰۱:۴۹ اقدامات ضروری و مهم پس از خرید خودروی صفر ۰۱:۱۶ تست شخصیت؛ چطور می ایستید؟ نحوه ایستادن تان در مورد شما چه می گوید؟ ۰۰:۵۶ راز اصلی زندگی آدم های خوش شانس چیه؟ ۰۰:۴۷ فال ابجد روزانه جمعه ۱۴ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۰۰:۳۳ فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سردار آزمون اخبار ورزشی سردار آزمون ۱۴۰۱ ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۷۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون سه شب پس از اینکه در دیدار جالوروسی مقابل اودینزه در ترکیب قرار گرفت و در 20 دقیقه باقی مانده از این رقابت نیمه کاره در سری آ ایتالیا برای رم به میدان رفت، با عملکردش کاری کرد تا دنیله ده‌روسی امشب هم در جدال حساس برابر ناپولی او را در ترکیب قرار بدهد.

ستاره ایرانی رم که برای چهارمین بار در فصل جاری سری آ حضور در ترکیب را تجربه می‌کرد و انگیزه زیادی برای اثبات توانایی خود داشت و نمی‌خواست فرصتی که ده‌روسی در اختیار او قرار داده را از دست بدهد، در دقیقه 58 اولین شانس خود در محوطه جریمه حریف را با گرفتن یک خطا، تبدیل به پنالتی برای تیمش کرد.

سردار آزمون که در 19 بازی قبلی خود در سری آ ایتالیا سه گل به ثمر رسانده و روی سه گل دیگر هم نقش موثری داشت، امشب هم در هفته سی و چهارم این رقابت‌ها مقابل تیم رده هشتمی ناپولی درخشید و در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا شهر ناپل تیمش را صاحب گل اول بازی کرد تا از حریف‌شان پیش بیفتند.

ستاره ایرانی رم در دقیقه 58 توپ بلند به محوطه جریمه ناپولی را قصد داشت با کنترل توپ تبدیل به موقعیت جدی کند که خوآن ژسوس، مدافع برزیلی حریف مچ پای راست او را زد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد و داوران ویدئویی هم آن را تایید کنند.

سردار که برای دومین بار در این فصل برای جالوروسی پنالتی می‌گرفت، توپ را تحویل پائولو دیبالا داد تا ستاره آرژانتینی پشت ضربه بایستد و گل اول بازی را مقابل ناپولی به ثمر رساند.

ناپولی در دقیقه 64 روی غافلگیری مدافعان رم یک گل غیرمنتظره توسط ماتیاس اولیورا زد و پنج دقیقه بعد هم سردار آزمون جای خود را به تامی آبراهام داد تا در دیداری که کمترین فرصت را داشت و 69 دقیقه در زمین بود، نمایش موثری ارائه کند.

دیگر خبرها

  • وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره
  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس