Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «عملیات آژاکس» و «شب بلند مختار» عناوین مجموعه‌های رادیویی جدیدی هستند که این هفته روی آنتن شبکه رادیویی نمایش می‌روند.

در خلاصه داستان مجموعه رادیویی «عملیات آژاکس» آمده است: «هر بار که مردم ایران با از جان گذشتگی‌ها می‌خواهند به حق خود دست یابند، دست توطئه گران از آستین دول استعمارگر خارج می‌شود تا طعم این پیروزی را به کام ملت تلخ کنند و جاکوب جاسمین که خود از طراحان عملیات آژاکس است می‌خواهد شطرنج قدرت را بر هم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مجموعه رادیویی «عملیات آژاکس» به نویسندگی مهسا پیروزفر، سردبیری ایوب آقاخانی، کارگردانی نورالدین جوادیان، تهیه کنندگی مهدی نمینی مقدم، افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری جعفر جودتی و با هنرمندی علی میلانی، ایوب آقاخانی، حمید یزدانی، باقر کریم پور، حمید منوچهری، شهریار حمزیان، محمد آقا محمدی، رامین پورایمان، بهرام سروری نژاد، عبدالعلی کمالی، بهادر ابراهیمی، محمد رضا علی، عباس شادروان، احمد هاشمی، علی اصغر دریایی، مجید تیزرو، مجید حمزه، احمد لشینی، امیر عباس توفیقی، نورالدین جوادیان، از ۱۵ مرداد ساعت ۳۰ دقیقه بامداد از رادیو نمایش پخش می‌شود و ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح تکرار آن است.

همچنین سریال رادیویی «شب بلند مختار» به کارگردانی فریدون محرابی و نویسندگی مریم واحد از ۱۵ مرداد روی آنتن رادیو نمایش می‌رود که داستان آن درباره مختار ثقفی است.

این مجموعه رادیویی از روز شنبه ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن رادیو نمایش می‌رود و ساعت ۲:۳۰ بامداد تکرار آن است.

۵۷۲۴۴

کد خبر 1658867

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رادیو مجری رادیو و تلویزیون تلویزیون عملیات آژاکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۷۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود

تصویربرداری سریال «غریبه» به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی جواد فرحانی تولید مرکز سیما فیلم با حضور بازیگرانی، چون پژمان بازغی و حمید گودرزی به پایان رسیده و قرار است به زودی از یکی از شبکه‌ها روی آنتن برود.

سروش محمدزاده پیش از این چند سریال ساخته است که آخرین آنها مجموعه «سوران» بود که در حال و هوای تاریخ معاصر ساخته شد و به یکی از قهرمانان کرد کشور پرداخت. او همچنین کارگردانی مجموعه‌های «نوار زرد» و «همبازی» در تلویزیون را بر عهده داشته است.

پژمان بازغی، حمید گودرزی، اسماعیل محرابی از جمله بازیگران این مجموعه هستند. داستان این سریال درباره مصطفی نخبه داروسازی است که در آستانه ازدواج ناگهان براساس شواهدی احساس می‌کند همسر مرحومش که سه سال پیش در دریا غرق شده، زنده است. مصطفی در جست‌وجوی این راز با داستان‌های تو در تویی مواجه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود