Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@03:00:42 GMT

زنان و مردان هاکی ایران راهی قهرمانی آسیا شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۷۳۶۷

زنان و مردان هاکی ایران راهی قهرمانی آسیا شدند

تیم‌های ملی هاکی سالنی زنان و مردان ایران راهی قهرمانی آسیا شدند.  

به گزارش ایسنا، تیم‌های ملی هاکی داخل سالن مردان و زنان ایران جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند، عازم بانکوک شدند.   

مسابقات قهرمانی آسیا از ۱۷ تا ۲۴ مرداد به میزبانی تایلند برگزار می‌شود. ‌

تیم ملی هاکی مردان ایران در گروه A با تیم‌های چین تایپه، اندونزی و تایلند میزبان همگروه است که در بازی نخست دوشنبه، ۱۷ مرداد برابر چین تایپه به میدان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی هاکی سالنی زنان در گروه A با تیم‌های قزاقستان، چین تایپه، اندونزی و کامبوج همگروه است و در بازی نخست به مصاف کامبوج خواهند رفت.

سجاد ممی‌زاده، مهدی شاهرخی، وحید صمدی، محمد اثنی عشری، رضا عبادیفر، پیام لشکری، امیرمهدی میرزاخانی، محمد قریشی، محمد کریمی، محسن بهلولی، داریوش دوست محمدی و حمید نورانیان بازیکنان تیم ملی مردان ایران هستند.  

مینا اعتقادی، زینب احمدی، ساناز بهرامی، زیبا یحیوی، مریم حیدری، منیره کیانفر، هما حسینی، نسیم میرزایی، زهرا قرایی، زهرا رشیدیان، مینا باقری و الهام دایی ملی‌پوشان تیم زنان ایران را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی هاکی مردان تیم ملی هاکی زنان هاكي قهرمانی آسیا ملی هاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۷۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای

نتایج تیم‌های ریکرو مردان و زنان کشورمان در مرحله اول کاپ جهانی شانگهای مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله مقدماتی در شانگهای چین امروز در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه 5 بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی رسید. تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه 6 بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند