Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ ابوطالبی گفت: با دریافت یک فقره پرونده در مورد تماس تلفنی از طریق واتس آپ و با شگرد برنده شدن در قرعه کشی همچنین برداشت غير مجاز از حساب بانکی یک شهروند به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال، کارشناسان پلیس فتا یزد موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: کلاهبردار از طریق شبکه اجتماعی واتساپ با ترفند برنده شدن در قرعه کشی رادیو با شهروند تماس گرفته و با فریب رمز حساب کاربری را به دست آورده همچنین اقدام به فعال سازی اینترنت بانک و برداشت غیر مجاز از حساب بانکی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او: با اظهارات شاکی و بررسی های فنی و شیوه شگردهای خاص پلیسی حساب مقصد سریع مسدود و مبلغ سرقت شده به حساب بانکی شاکی بازگردانده شد.

سرهنگ ابوطالبی گفت: شهروندان برای جلوگیری از برداشت غیر مجاز از حساب بانکی، اطلاعات حساب بانکی و رمزهای خود را در اختیار افرادی که از طریق مختلف به خصوص تماس های تلفنی و واتساپی با آن ها ارتباط برقرار می کنند، قرار ندهند.

او گفت: در صورتی که مردم با چنین مواردی برخورد کردند موضوع را سریع از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir همچنین با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ تماس و به کارشناسان پلیس فتا اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس فتا شبکه های اجتماعی حساب بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۷۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رییس شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون گفت:در راستای صیانت از ایمنی غذایی و بهداشت عمومی اتاق غیر مجاز کشتار دام در نظارت شبکه دامپزشکی این شهرستان کشف و از فعالیت آن جلوگیری شد.

سیدمحمد قریشی افزود:در پی بازرسی های کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون از یک مکان مخفی، غیرمجاز و غیر بهداشتی کشتار دام، یک لاشه دام کشتار غیر مجاز کشف شد که با زیر نظر قرار دادن محل مذکور یک قصاب متخلف که به صورت مخفیانه اقدام به کشتار غیر مجاز دام کرده بود شناسایی و به مقام قضایی معرفی و از فعالیت متخلف جلوگیری شد.

وی با اعلام اینکه از سال گذشته تاکنون بیش از ۵ پرونده تخلفات بهداشتی در سطح شهرستان تشکیل شده است افزود: پرونده ها درحال بررسی است و به زودی احکام آنها صادر می شود.

دیگر خبرها

  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید
  • جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون
  • هشدار درباره کلاهبرداری پیامکی
  • (ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • بازداشت کلاهبردار اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی​ اعلام شد
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام