Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@12:54:33 GMT

بعد از خط زدن فوق‌ستاره؛ همه ایتالیا علیه دی‌جورجی

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۷۴۸۵

بعد از خط زدن فوق‌ستاره؛ همه ایتالیا علیه دی‌جورجی

گزارش "ورزش سه"، ایوان زایتسف برای هفته سوم دور گروهی لیگ ملت‌ها و مرحله نهایی مسابقات به تیم ملی والیبال ایتالیا دعوت شد اما در همین مقطع کم نیز نتوانست بازی های زیادی در ترکیب تیم دی جورجی انجام دهد.

کم بازی کردن‌های زایتسف و استفاده بیشتر دی جورجی از رومانو باعث شد که شایعاتی درباره عدم علاقه و اعتماد سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا به زایتسف مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا طی روزهای گذشته به شکل رسمی مشخص شد که دی جورجی نام فوق ستاره ایتالیا را از لیست ١۴ نفره این تیم برای مسابقات قهرمانی جهان خط زده است.

پس از این اتفاق دی‌جورجی در واکنش به شایعه اختلافش با زایتسف گفت: باید از هر گمانه زنی و حدسی پیرامون وجود مشکل بین من و زایتسف جلوگیری کنم بنابراین باید تاکید کنم که هیچ گونه اختلافی در کار نبوده چراکه رفتار زایتسف همیشه مثال زدنی بوده است و او احترام زیادی برای من قائل بود. فقط پس از انجام برخی بررسی‌ها تصمیم بر این شد که او در لیست ١۴ نفره حضور نداشته باشد.

با این حال زایتسف یک بازیکن بسیار محبوب در ایتالیا و البته رسانه های این کشور محسوب می‌شود و به همین خاطر در روزهای گذشته جو سنگینی علیه دی‌جورجی بعد از خط زدن زایتسف ایجاد شده است. در حقیقت رسانه‌های ایتالیایی معتقد هستند که دی‌جورجی کار اشتباهی انجام داده و به همین خاطر انتقادات زیادی را نسبت به او مطرح کرده اند و معتقدند که تیم ملی والیبال ایتالیا در مسابقات قهرمانی جهان از این تصمیم ضربه خواهد خورد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ایوان زایتسف دی جورجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۷۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصیت هوادار استقلال و واکنش نکونام؛ با پرچم دو ستاره دفنم کنید! + عکس

یکی از هواداران استقلال چند روز پیش درگذشت و وصیت جالبی انجام داد.

طرفداری | هوادار استقلال با پرچم تیم محبوب خود به خاک سپرده شد.

یکی از هواداران استقلال چند روز پیش درگذشت و وصیت جالبی انجام داد. این هوادار که طرفدار دو آتیشه آبی‌ها بود، وصیت کرد با پرچم باشگاه محبوب خود به خاک سپرده شود.

جواد نکونام هم با انتشار یک استوری اینستاگرامی به این اتفاق واکنش نشان داد.

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • عکس‌| مصدومیت ستاره پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • راهپیمایی در ایتالیا علیه سیاست‌های نظامی‌گری غرب
  • وصیت هوادار استقلال و واکنش نکونام؛ با پرچم دو ستاره دفنم کنید! + عکس
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن