Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@23:41:24 GMT

نباید از سبک لباس غربی‌ها تبعیت کنیم

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۷۶۸۵

نباید از سبک لباس غربی‌ها تبعیت کنیم

امام جمعه بادرود گفت: امروز دشمنانی داریم که به مراتب نسبت به گذشته جسورتر، خبیث‌تر و گستاخ‌تر شده‌اند و نمی‌خواهند پیشرفت ملت ایران را ببینند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بادرود با اشاره به ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت امام حسین (ع)، اظهار کرد دشمنان از برگزاری مراسم‌های آئینی محرم و به‌ویژه عزاداری‌ها پرشور با حضور جوانان وحشت دارند و به همین دلیل نیز به دنبال تضعیف آن هستند، البته به لطف الهی هرگز موفق نخواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز دشمنانی داریم که به مراتب نسبت به گذشته جسورتر، خبیث‌تر و گستاخ‌تر شده‌اند و نمی‌خواهند پیشرفت ملت ایران را ببینند.

خطیب جمعه بادرود خاطرنشان کرد: آنان می‌دانند که با این ملت مؤمن متعهد شهید داده نمی‌شود با زبان زور حرف زد، چراکه این ملت شکست ناپذیر است.

قاسمی تصریح کرد: دشمنان ما شبانه روز به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند، اما در حال حاضر نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و هدایت‌های امامین انقلاب، تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد که آنان به اهداف شوم خود برسند.

وی اضافه کرد: اگر امروز ما در جامعه بر حجاب و عفاف تکیه و تاکید می‌کنیم بر اساس مبانی اسلامی قرآنی، دینی، نبوی ایرانی و حسینی است و نباید ارزش و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی خود را گم کنیم و از سبک لباس از اروپایی‌ها و غربی‌ها تبعیت کنیم.

خطیب جمعه بادرود گفت: در آستانه روز و هفته خبرنگار قرار داریم، ضمن تبریک و خداقوت به خبرنگاران متعهد و گرامیداشت یاد و نام شهیدان آوینی و صارمی، وظیفه خود می‌دانم که از تمام اصحاب رسانه که در رساندن اخبار دقیق مسئولان را یاری می‌کنند تشکر نمایم.

قاسمی افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه بدون کمترین چشمداشتی حقیقتاً تلاش و از حقوق مردم منطقه دفاع می‌کنند.

وی اظهار کرد: خبرنگاران می‌توانند برای پیگیری مسائل و مشکلات مردم، ارتقای خدمت‌رسانی و پیشرفت امور شهر و منطقه، آثار و برکات فراوانی را به ارمغان آورند.

امام جمعه بادرود تاکید کرد: امروز یکی از اساسی‌ترین قدرت‌ها برای هر کشوری توانمندی در زمینه اطلاعات و اخبار است؛ بنابراین مسئولان باید قدردان خبرنگاران باشند آنها را مورد لطف و عنایت خود قرار دهند و علاوه بر این خبرنگاران را در جریان حضور مسئولان لشکری و کشوری در منطقه قرار دهند تا به موقع مطالبات مردمی را از آنها بخواهند.

قاسمی گفت: به صورت ویژه از رسانه‌های منطقه و استان و کشور که اخبار نماز جمعه را رصد و مطالبات مردم را دنبال می‌کنند، تشکر می‌کنم.

کد خبر 594024

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه عاشورا و تاسوعا امام جمعه بادرود ایام محرم حجاب و عفاف شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جمعه بادرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۷۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند

مدیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نماز جمعه باید به عنوان یک فریضه واجب و ضروری در بین مردم نهادینه شود، گفت: مسئولین و متولیان امر باید با برنامه‌ریزی‌های مدون و ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نماز جمعه تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام حسن اسماعیلی در سفر به شهرستان نقده و شهر محمدیار و در دیدار با مسئولین این منطقه بر ضرورت برنامه‌ریزی جهت افزایش حضور مردم در فریضه الهی نماز جمعه تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت نماز جمعه به عنوان سنگر اسلام و انقلاب، افزود: حضور در نماز جمعه علاوه بر واجب شرعی، فرصتی برای وحدت و همدلی مسلمانان و همچنین تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نماز جمعه باید به عنوان یک فریضه واجب و ضروری در بین مردم نهادینه شود، گفت: مسئولین و متولیان امر باید با برنامه‌ریزی‌های مدون و ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نماز جمعه تلاش کنند.

اسماعیلی همچنین از زحمات و تلاش‌های برگزارکنندگان نماز جمعه محمدیار قدردانی کرد و از آن‌ها خواست با توجه به گسترش شهر و ازدیاد جمعیت، از هم اکنون برای جانمایی و احداث مکانی مناسب برای برگزاری نماز جمعه در آینده برنامه‌ریزی کنند.

کد خبر 748046

دیگر خبرها

  • گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • نرخ بازار باید منصفانه و اسلامی باشد/ ضرورت توجه به حق و حقوق کارگران
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی برپا می‌شود
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه